Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er disse såkalte dagligvare kurene dårligere enn de fra frisør?Trenger en god kur til tørt og slitt hår,noen annbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Hvis budgettet er tynnslitt er Aussie 3 minute miracle veldig god : ) Selges på vita og cubus om jeg husker rett.

Skrevet

Define sin kom godt ut i en test i KK for noen år tilbake. Om det faktisk stemmer, aner jeg ikke. Jeg har egentlig ikke merket noe forskjell på den og en av Kerastase sine. Men tror ikke jeg er hårproff nok til å kunne se en slik forskjell.

Har du tørt og slitt hår bør du kanskje bruke mindre varmeapparater på håret ditt (krølltanger, rettetanger og hårføner) + bruke mindre sjampoer med SLS og SLES i (som tørker ut håret). Du trenger likevel SLS/SLES en gang innimellom for å få ut silikonene som er i hårstylingsproduktene dine (og kanskje sjampoen/balsamen din også).

Skrevet

Jeg har nå testet define og en av kerastase sine hårkurer halvt om halvt på håret mitt. Og jeg både så og kjente stor forskjell! Så jeg kommer nok ikke til å kjøpe define sin flere ganger!

Jeg tenker at med Kerastase, så betaler du litt mer for hårkur som virker. Mens Define så betaler du litt mindre for hårkur som IKKE virker. Hva er vitsen å betale noe som helst for hårkur som ikke virker?

Jeg er glad jeg gjorde denne sammenligningen før jeg brukte opp Kerastase sin og kjøpte Define sin neste gang. Det er lett å tro at et produkt virker når man bruker det sammen med mye annet (f.eks. andre gode shampoer og balsamer som gjør mye for håret)!

• Liker 1
Skrevet

Define sin kom godt ut i en test i KK for noen år tilbake. Om det faktisk stemmer, aner jeg ikke. Jeg har egentlig ikke merket noe forskjell på den og en av Kerastase sine. Men tror ikke jeg er hårproff nok til å kunne se en slik forskjell.

Har du tørt og slitt hår bør du kanskje bruke mindre varmeapparater på håret ditt (krølltanger, rettetanger og hårføner) + bruke mindre sjampoer med SLS og SLES i (som tørker ut håret). Du trenger likevel SLS/SLES en gang innimellom for å få ut silikonene som er i hårstylingsproduktene dine (og kanskje sjampoen/balsamen din også).

Men hårkuren inneholder jo som regel silikon, så blir ikke det litt dumt å vaske håret med shampo uten SLS da? Hodebunnen min blir veldig sinna hvis jeg vasker håret med shampo med SLS, derfor prøver jeg nå å finne en kur uten silikon slik at jeg kan bruke de vanlige SLS-frie shampoene mine, men det virker jo som en umulig oppgave? Noen råd?

Skrevet

Har noen av dere prøvd redken smooth down?400 kr var det for den:(men vurderer å kjøpe den vil ta vare på håret mitt nå og bruke riktige produkter.Da bør jeg vel skifte til frisør shampoo/balsam også??

Skrevet

Ja, hvis sjampoen ikke tar knekken på silikonene, så bør man også unngå silikoner, ja. Med mindre man er villig til å bruke rensesjampo/SLS/SLES-sjampo i blant. Cocamidopropyl Betaine tar forresten knekken på de fleste silikonene.

http://lockig.se/?q=node/17

Skrevet

Ja, hvis sjampoen ikke tar knekken på silikonene, så bør man også unngå silikoner, ja. Med mindre man er villig til å bruke rensesjampo/SLS/SLES-sjampo i blant. Cocamidopropyl Betaine tar forresten knekken på de fleste silikonene.

http://lockig.se/?q=node/17

Åh, genialt, shampoen jeg har nå inneholder den ingrediensen. Så da kan jeg kanskje satse på en vanlig hårkur? Wohoh! :)

Skrevet

Har noen av dere prøvd redken smooth down?400 kr var det for den:(men vurderer å kjøpe den vil ta vare på håret mitt nå og bruke riktige produkter.Da bør jeg vel skifte til frisør shampoo/balsam også??

Har ikke prøvd den, men hvis du har anledning til å handle på nettet, anbefaler jeg å sjekke prisene her: http://www.feelunique.com/search?q=redken+smooth+down

Og for 3% rabatt der: http://www.myvouchercodes.co.uk/discounts/feelunique.com

Jeg anbefaler Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstuctor Treatment og Joico K-Pak Intense Hydrator Treatment for Dry Hair - http://www.fragrancedirect.co.uk/bin/venda?ex=co_wizr-locayta&template=wz_locayta&pageno=1&perpage=10&collate=ivtype%3Abrand%3Apdxtproductname%3Apdxtfragrancetype%3Apdxtgender%3Aprice%3Apdxtgifttype%3Apdxtaccessoriestype%3Apdxtfoundationtype%3Apdxtpowdertype%3Apdxtmascaratype%3Apdxteyelinertype%3Apdxteyeshadowtype%3Apdxtbronzertype%3Apdxtblushertype%3Apdxtskintype%3Apdxtmoisturisertype%3Apdxtbodycleansingtype%3Apdxtdeodoranttype%3Apdxteyecaretype%3Apdxthandcaretype%3Apdxtshampooandconditioningtype%3Apdxtcolouringtype%3Apdxthairstyling%3Apdxthairtreatmenttype%3Apdxttanningtype%3Apdxtapplication%3Apdxtspf%3Apdxtfragrancefamily%3Apdxtpackaging&refine_sort_alph=&threshold=50&fieldrtype=type&termtextrtype=invt&typertype=exact&fieldcatrestrict=xancestorid&termtextcatrestrict=shop&typecatrestrict=exact&typekeywordsearch=keyword&termtextkeywordsearch=Joico+K-Pak+Intense+Hydrator+Treatment+for+Dry+Hair

(Rabattkode "117")

Skrevet

Hmmm... Hvis budgettet er tynnslitt er Aussie 3 minute miracle veldig god : ) Selges på vita og cubus om jeg husker rett.

Hva koster den i Norge? Har bare kjøpt den i England. Veldig fornøyd med den til langt hår - det er mye lettere å gre håret, og frisøren min merket forskjell etter et par måneders bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...