Gå til innhold

Bruker alle barnefamilier ketchup fra Idun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært i en eneste barnebursdag der de har hatt Heinz ketchup. Alltid Idun. Samme gjelder for alle jeg har vært hos som har hatt barn.

Hvorfor det? Bare tilfeldig? Er det ikke Heinz ketchup f.eks så veldig polulært i Norge eller blant barnefamilier? Vet om bare en som hadde det men der spiste ungene Idun og Heinz var for mannen i huset av eller annen grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte i alle fall ikke Heinz når jeg var barn, var skikkelig nedtur om ikke jeg fikk Idun ketchup på bursdagspølsa... :fnise: Har ikke smakt det siden, så vet ikke om jeg liker den nå..

Skrevet

Jeg tror Idub sin er billigere og at det kan være derfor. Jeg vokste opp med at ketchup var Idun helt til jeg en dag smakte Heinz hos noen andre og fikk overtalt mamma til å kjøpe det istedenfor.

Skrevet

Vi varierer, men i det siste har vi kjøpt FirstPrice sin, den er en mellomting mellom Idun og Heinz i smak. og veldig billig!

Men velger jeg på øverste hylle så hadde det vært Heinz, og da hadde det blitt kjøpt til hele familien.

Gjest Applestore
Skrevet

Heinz er kanskje litt sterkere i smaken, hvertfall min erfaring, så de velger man kanskje den mildeste?

Skrevet

Jeg likte i alle fall ikke Heinz når jeg var barn, var skikkelig nedtur om ikke jeg fikk Idun ketchup på bursdagspølsa... :fnise: Har ikke smakt det siden, så vet ikke om jeg liker den nå..

Det har kanskje en litt mer barnevennlig smak?

Skrevet

Heinz smaker jo bare eddik ;) Men den er dugende på pølser..

Det har vel noe med hva foreldrene foretrekker?

Skrevet

Vi har brukt både Idun og Heinz, men nå går det bare i Heinz, barna foretrekker faktisk den, og har gjort det i flere år. Bruker som oftest den økologiske utgaven. Den chiliketsjupen fra Heinz er også veldig god, den er ikke så innmari sterk heller.

Hva med sennep da? Bruker mange Idun sin pølsesennep eller bodsennep? Hos oss går det i Berganes (heter den ikke det da?). Evt grov sennep på glass... (og mannen min er supersmart og vasker opp sennepsglassene, så de bruker vi til hverdagsglass, he-he)

Skrevet

Jeg likte ikke heinz da jeg var liten, syns den var alt for sterk. Og så er flaska/tuten så dum, så jeg drukna alltid maten i ketchup hvis jeg brukte heinz..

Skrevet

Vi bruker for det meste Heinz, men også First price og idun.

Skrevet

Vi bruker Idun uten sukker. Finnes det noe slikt alternativ i Heinz?

Ikke at det er så viktig. Vi synes Idun er godt og kjøper den.

Skrevet

Vi bruker Idun uten sukker. Finnes det noe slikt alternativ i Heinz?

Ikke at det er så viktig. Vi synes Idun er godt og kjøper den.

Det vet jeg ikke, men de har jo en økologisk, den med grønn kork. Tror det i hvertfall er mindre sukker i den.

Skrevet

Velger Idun sin fordi det er den jeg synes smaker best samt at ikke hele flaska kommer på et trykk.

Jeg foretrekker å spise pølse med ketchup og ikke omvendt.

Skrevet

Vi bruker litt begge deler, men bruker det veldig lite (det er bare jeg i familien som liker ketchup, he he :sjenert: )

Skrevet

Vi hadde alltid Heinz med gul kork (sterk) da jeg var liten! Jeg kjøper Heinz økologisk!;) Den smaker absolutt best synes jeg. Klarer ikke dårlig kvalitetsmat jeg.. ;)

Skrevet

Vi bruker Heinz. Mot min vilje da selvfølgelig ettersom jeg liker Idun sin ketchup best.

Heinz ketchupen har så stor åpning, så dersom man trykker svakt på den eller snur flaska opp ned, så kommer det jo en flodbølge av ketchup ut. Det fikk jeg erfare senest idag! :snurt:

Skrevet

Heinz! Idun duger bare på pølsa. Idun på spaghetti er æsj...!

Skrevet

Mine barn har aldri villet spise Idun, så hos oss har det alltid vært servert Heinz. Har heller aldri fått klager fra unger som har fått det servert.

Skrevet

Er ikke konserveringsmiddler i Henzen sin så derfor spiser jeg bare den

Skrevet

Vi spiser idun fordi vi synes den smaker best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...