Gjest blubba Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har det helt grusomt!!!!!!Hvordan skal jeg klare å fungere????
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Som alle oss andre. Det er vondt, det er vanskeleg, du skjønnar ikkje korleis du skal komme deg opp om morgonen. Men du står opp, kvar dag, gjer det du skal. Snakkar med vener eller familie. Plutseleg ein dag er det litt mindre vondt. Det går over, sjølv om ein ikkje trur det akkurat der og då.
Gjest TS Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Blir kvalm av tanken at hun skal ligge i senga hans,hans sier søte ord til henne...hun har tatt MIN plass!!!!!!!!Hvordan skal jeg klare å møte på de på gaten????Jeg må bare holde meg inne fra nå av! Jeg vil bare legge meg ned og ikke gjøre noe på 1 år!
Gjest anonym Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Føler veldig med deg. Er det lenge siden det ble slutt mellom dere da? Jeg har også en x som har funnet seg en ny. Heldigvis har jeg ikke truffet på de men har han fortsatt på FB og ser hva de skriver til hverandre og sånt... Rene turtelduer vettu... Ikke noe morsom å se men greier ikke slette han og han har ikke slettet meg han heller etter 4 mnd. Men det som var verst for min del var at den kvelden han gjorde det slutt så sverget han at det ikke var noen andre inn i bildet, men tre dager etterpå så stod det på FB at han var i ett nytt forhold!!! Den var tung å svelge den!! Tenker fortsatt som deg jeg også at HUN ligger i senga hans osv. I sommer så la han ut bilder fra ferien de hadde sammen, en ferie som han og jeg hadde planlagt sammen men som han tok med sin nye flamme til... sukk... Men tru meg du kommer over det eller lærer deg å leve med det. Livet går tross alt videre. Jeg prøver ihvertfall etter beste evne å leve videre og synes ting er mye lettere no, har begynt å date igjen og det får tankene i litt andre spor også...
Gjest TS Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 En god stund siden det ble slutt,men bare noen mnd siden vi sluttet helt å henge sammen... Det verste er at jeg bor rett borti gata der han bor..og nå har jeg seriøse tanker om å flytte!!!Eller bør jeg holde ut????Jeg får jo helt angst av tanken på å gå ut...Spiser ikke,brekker meg,skjelver når jeg sover..så vidt jeg klarer å komme meg opp av senga.Bør jeg oppsøke hjelp? Er redd jeg er en av de som blir sykelig opphengt i ex n sin.....Går det an å kurere til Psykolog?... Jeg er 100 prosent sikker på at jeg ikke finner lykken på ny,han er alt for meg..klarer nesten ikke å puste.... Skrik!
Gjest anonym Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Dere bor såpass nærme hverandre å ja... Ja da skjønner jeg at sjansen for å møte på de relativt stor ja. Virker det seriøst det nye forholdet til x'en din da? Hvis det er snakk om måneder siden det ble slutt mellom dere og du fortsatt reagerer som du gjør så kanskje det hadde hjulpet å snakke med noen ja... Vet det høres ut som en klisje og totalt meningsløst akkurat no men det går over... med tiden... Synes du skal prøve så godt du kan å heve hodet hvis du treffer på de og for all del ikke vis at det går inn på deg. Bare overse de eller bare et kort hei og gå videre... X'en min var også hele livet for meg inntil han dumpa med til fordel for ei anna som jeg skrev i sted... men jeg har som sagt ikke møtt på hverken han alene eller begge to sammen siden den gang, men trur jeg skal klare å gå med hevet hode ja.
Gjest TS Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Han sier han er veldig forelsket da...Jeg klarte ikke å ha hodet hevet da jeg snakket med han...gråt og gråt..så jeg har nedverdighet meg selv totalt...sa at alt jeg ville ha var han...og at han aldri kunne ha vært glad i meg,ellers ville han ha prøvd igjen... snakk om å drite seg ut.
Gjest TS Skrevet 13. september 2010 #8 Skrevet 13. september 2010 Er dere ikke enige om at hvis han noen gang hadde vært glad i meg,så hadde han ville forsøkt igjen? Føler at jeg er verdesn styggeste,teiteste,uintelligente jenta på jord akkurat nå.....Hun er sikkert fantastisk...
Gjest Loveli Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 Det hjelper faktisk å komme seg ut av joggedressen har jeg erfart Jeg regner med at du har skole/jobb og ikke har anledning til å ligge under dyna i flere uker. Pynt deg så du føler deg vel, og jo mer vel du føler deg hvis du eventuelt møter på eksen og hans nye flamme, jo bedre!
Gjest minni Skrevet 13. september 2010 #10 Skrevet 13. september 2010 Faen, slik er så utrolig jæveli. Ble slutt med meg og kjæresten min 1.august, og jeg døør. Vil bare ha han tilbake, og jeg skjønner hva du mener med at du ikke klarer å puste, man har bare skikkelig panikk, og klarer ikke røre seg, ligger bare der og er helt borte. Hva skjer? jeg har ikke fått i meg mat den siste tiden nesten, og går å er småkvalm/nervøs, fordi jeg bare vil bli sammen med han igjen, men han vil ikke.. åååååh, klarer heller ikke tanken på noen andre nå!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #11 Skrevet 13. september 2010 til alle sammen. Må være helt forferdelig Tenker på å slå opp med kjæresten selv, men kan ikke se for meg et liv uten personen... H*n kysset nettopp en annen person (utroskap i mine øyne) og løy til meg ang noe annet... Men tror ikke jeg klarer den hjertesorgen
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #12 Skrevet 13. september 2010 Det verste er første gangen du møter dem på gata. Selv om du kanskje trodde at du hadde kommet deg over ex'en, så hadde du ikke det likevel! Mitt beste tips er å kutte all kontakt om dere bor så nærme er det vanskelig å ikke møte på hverandre, men du kan i det minste slippe å se feriebilder og lignende på facebook
I Grosny Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 Det er ekstra vondt når du ønsker han tilbake. Da blir du ikke ferdig med sorgen, og smertene sitter i fryktelig lenge. Det at han har fått ny dame er jo kroken på døra. Absolutt slutt. Det kan hjelpe deg til å forstå at det er slutt, og det er godt å innse det. Det er godt å kunne fokusere på andre ting og andre mennesker, og komme seg videre. Når du innser at det er slutt, så vil du merke at sorgen gradvis blir mildere, og at sorgtoktene kommer sjeldnere og med mindre styrke.
Gjest Loveli Skrevet 14. september 2010 #14 Skrevet 14. september 2010 Det er vel ikke noe særlig hjelp, men på sett og vis tror jeg at man har en form for kjælighetssorg helt til man treffer en ny Jeg var alvorlig deprimert i 9 måneder etter bruddet med min eks, men plutselig en dag kom drømmemannen inn i livet mitt og blåste eksen kraftig vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå