AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har det veldig bra med min samboer. Men han snakker ofte om at det er synd at han ikke er venn med x dama. Noe jeg ikke kan forstå i og med at hun var ofte utro mot han. Han skulle ønske de kunne være venner... Men jeg blir litt skuffet over at han sletter alle meld fra meg på facebook og inboks far telefonen. men han har fortsatt nr og meldinger fra henne. Har jeg noe å bekymre meg over? Eller er det bare jeg som tenker for mye? Han sier han aldri har hatt det så bra som han har med meg å blabla....
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Han har også bilde av henne fortsatt.... et bilde som venner... og dette irriterer meg
kulu-kulu Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Hadde oxo reagert på hvorfor han slettet mine mld, og ikke hennes. Lukter mystisk her... Tydelig at han ikke vil at x-dama skal se dine mld da...eller ...
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 For meg så virker d sånn at han ikke har kommer helt over henne.. ??
Kami88 Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Jeg forstår deg. Ikke lett her å si om du tenker for mye eller ikke. Er det mulig å snakke med han om dette? Åpne deg for han, og fortell at dette plager deg?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Hun bor jo på en annen kant av landet og vill ikke ha noe med han å gjøre? Ja, vet ikke helt hva jeg skal si jeg :S
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 sliter liksom litt med å ta opp ting for tiden.... vet ikke hva jeg skal si lenger, før hadde jeg alltid ordene og visste alltid hva jeg skulle si... Den sisste måneden har atferden min blitt annerledes og jeg snakker ikke så mye lenger å klarer ikke finne ordene jeg skal bruke!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #8 Skrevet 13. september 2010 Han er nok ikke helt over henne. Ettersom hun ikke vil ha noe mer med han å gjøre er det sikkert en ekstra faktor som får han til å henge seg opp i henne. Tviler ikke på at han har det kjempebra med deg, og at det er deg han vil satse på, men hun spøker nok litt i hodet hans fortsatt. Hva man skal gjøre med det? Aner ikke?? For at han skal komme over henne må han starte med å slette meldinger og sånt i hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 Ja.... takk for svar:) Vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp med han.... Han har spurt søsteren hans hvordan det er med henne osv.. jeg kjenner jeg blir støl og fraværende av dette.... Klarer bare ikke å ta opp problemet som jeg gjerne ønsker ... :/ Han sier at han vill aldri jeg skal gå fra han, at han elsker meg alt for mye og slike ting... Jeg klarer ikke å stole helt på han selv om jeg prøver, han har aldri vært utro. Min x var dermed utro mot meg så jeg sliter utrolig mye å stole på at han er trofast mot meg.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #10 Skrevet 13. september 2010 er 7-8 år siden de var sammen... så jeg syns det er litt rart
Daniel84 Skrevet 13. september 2010 #11 Skrevet 13. september 2010 Siden dere er samboere har dere vel vært sammen ei stund..? Hvor lenge siden er det at det ble slutt med eksen? Uff, syns ikke dette høres bra ut... Virker som om han ikke er kommet over eksen enda ja..
Daniel84 Skrevet 13. september 2010 #12 Skrevet 13. september 2010 er 7-8 år siden de var sammen... så jeg syns det er litt rart Vel, mange som har følelser gjennom så mange år også... Kanskje litt rart når de ikke er sammen, men det er vel mulig.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #13 Skrevet 13. september 2010 tja.... skjønner det egentlig ikke sånn så hun har behandla han.... hva kan jeg gjøre`? Klem fra oppgitt jente...
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #14 Skrevet 13. september 2010 tja.... skjønner det egentlig ikke sånn så hun har behandla han.... hva kan jeg gjøre`? Klem fra oppgitt jente...
Daniel84 Skrevet 13. september 2010 #15 Skrevet 13. september 2010 Er ikke alltid man før velge selv hvilke følelser man har... mange som blir behandla som dritt, men fortsatt elsker kjæresten sin! Jeg tror du må ta det opp med typen din, så får du høre det ifra han.. så slipper du iallefall å gå rundt å tenke på det!
Kami88 Skrevet 13. september 2010 #16 Skrevet 13. september 2010 rart, men sant som som daniel84 sier... det eneste er vel å ta det opp med han selv om det føles skummelt. du trenger jo ikke å si så mye, stille spm også så går samtalen vel av seg selv? du som vet best:) lykke til.
Piper Skrevet 14. september 2010 #18 Skrevet 14. september 2010 hmmm... skal jeg dumpe han? Om du stiller et slikt spørsmål til totalt fremmede mennesker, er det kanskje like greit å avslutte forholdet.
Kami88 Skrevet 14. september 2010 #19 Skrevet 14. september 2010 nei, nei... Ikke det rette valget å dumpe han uten å ha snakket med han først. Husk på at du vet ikke 100% sikkert.
Daniel84 Skrevet 14. september 2010 #20 Skrevet 14. september 2010 hmmm... skal jeg dumpe han? Du sier jo du har det veldig bra med din samboer, så syns ikke du skal gjøre noe drastisk uten å prate med han først... Jeg hadde nok selv blitt veldig mistenksom og sjalu av den oppførselen til kjæresten din, men syns absolutt at du skal ta praten før du bestemmer deg for om du vil slå opp eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå