Gå til innhold

"Rett kopi"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid brukt Posten, men de attesterer ikk kopiene lengre.

Så, hvor skal jeg gå nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biblioteket har i alle fall gjort det.

Litt avhengig av hvor du bor, kan det også være muligheter hos politiet og hos NAV. (Men de er sikkert enklest å spørre på fredelige småsteder ;) )

Skrevet

Biblioteket har i alle fall gjort det.

Litt avhengig av hvor du bor, kan det også være muligheter hos politiet og hos NAV. (Men de er sikkert enklest å spørre på fredelige småsteder ;) )

Takk!:)

Sitter her uten bil og klokken tikker mot stengetid på offentlige kontorer, så det er biblioteket jeg håper på.

Skrevet

Biblioteket kan stemple rett kopi, men det er ikke alle instanser som godtar det. Er det viktige papirer er politi/lensmann eller en tolletat stedet for godkjenning. Hvis du ikke har tid i dag pga tidsnød, kan du prøve med biblioteket. Det bruker å gå bra, men ville lagt til et vedlegg der jeg hadde skrevet at om mottaker trenger ytterligere opplysninger, ber jeg de kontakte meg via brev, mail eller telefon.

Skrevet

Jepp, jeg får ta å gjøre det. Håper dog bibliotek holder.:)

Skrevet

På studentservicesenteret i U1 på BI i Nydalen får du rett kopi-stempel ihvertfall :) Må ha med kopi og original

Skrevet

TS her.

Jeg var på biblioteket, men de kunne ikke ta attestert kopi. Gikk så til en bokhandel og de kunne forsåvidt ta, men kopien ble svak (så falsk ut) og stemplet med deres stempel og signert. Tror ikke den holder egentlig.. Tar meg en tur på et offentlig kontor i morgen. :)

Skrevet

På studentservicesenteret i U1 på BI i Nydalen får du rett kopi-stempel ihvertfall :) Må ha med kopi og original

Jeg bor ikke i Oslo (lengre), men takk for tipset! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...