Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #1 Skrevet 3. mai 2002 Vi gifter oss i morgen og skal ha et enkelt bryllup i Tinghuset med påfølgende fotografering og restaurantbesøk. Det har jo allerede kommet inn endel presanger. I morgen formiddag tror jeg vi får det såpass travelt at jeg tør ikke legge inn presangåpning da. Vi kommer jo ikke hjem fra restauranten før langt utpå kvelden. Kan vi pakke opp de presangene som har kommet, i kveld? Eller bør vi vente til i morgen kveld? Takker for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #2 Skrevet 3. mai 2002 Vi pakket opp presangene etter hvert som de kom inn - folk ønsket å se hva vi fikk også. Angrer ikke og på dagen fikk vi våre foreldre til å kjøre det ut.12
Engel Skrevet 3. mai 2002 #3 Skrevet 3. mai 2002 Det vanlige er at man har noen til å pakke opp gavene og skrive opp hvem dere har fått hva av (VIKTIG!!! Med tanke på takkekort) etter hvert som dere får gavene, og sette dem på et gavebord i lokalet sånn at alle kan se hva dere har fått. Men siden dere skal på restaurant så er vel ikke det aktuelt. Gjør det som passer dere, men det er altså ikke noe problem om dere åpner gavene dagen før! _________________ Engel1212[ Dette Innlegg er endret av: Engel den 2002-05-03 14:08 ]
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #4 Skrevet 3. mai 2002 Jeg tror hun mente de pakkene som kommer inn på forhånd.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #5 Skrevet 3. mai 2002 Tusen takk for svar, jenter! Joda, jeg mente pakkene som vi har fått inn på forhånd. Vi kommer ikke til å ta med disse på restauranten. Så da tenkte vi å sette de på et bord hjemme. Jeg tror vi kommer til å ha en koselig pakke-opp-seanse i kveld, sammen med forloverne Litt gøy å pakke opp pakkene selv også! Jeg har vært pakke åpner i bryllup selv og det var bare stress! Selv om vi var 3 stykker så var det så mye pakker at vi fikk dårlig tid. Synes det er mer koselig å pakke opp pakker uten å stresse (og litt mer gøy siden det er til oss også ) Lykke til med bryllupene deres! I morgen er jeg gift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå