AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Del Skrevet 13. september 2010 Har begynt å få så sterke smerter etter mensen. Det er veldig vondt, og det hjelper ikke med Ibux, Paracet eller Naproxen. Det kjennes omtrent som rier. Det har ikke hjulpet å begynne med p-piller. Er det noen som har opplevd det samme, eller vet hva det kan være? Har fått henvisning til spesialist, men det er så lang ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #2 Del Skrevet 13. september 2010 etter mens?? De fleste har smerte ved mens og noen ved eggløsning. Når ca har du dette i syklusen din? godt du har legetime så du får sjekket det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 13. september 2010 #3 Del Skrevet 13. september 2010 urgh. jeg trykka vist på anonym? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #4 Del Skrevet 13. september 2010 Har bare normalt med smerter sånn litt før mens (vanlige menssmerter), men har begynt å få smerter etter mensen også. Men det er ikke vanlige smerter, det er mye verre. Sist begynte det den siste dagen av mensen, og så varte det to dager, litt av og på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #5 Del Skrevet 13. september 2010 Har vært fryktelig plaget jeg også med menssmerter! Både et par dager før blødning, tre-fire dager mens jeg har mensen (holder på ca en uke) og et par dager etter mensen. Plagene etter mensen er mye værre enn under selve mensen. Har vært hos lege, blitt henvist til ultralyd undersøkelse og videre derifra til en gynekolog. De fant ingenting, så ja, jeg lever fortsatt med store plager. P-piller har heller ikke hjulpet meg noe spesielt. Loette pillene gjorde det mye værre, mens Yasmin pillene hjalp litt, men overhodet ikke så mye som jeg ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå