Gå til innhold

Hjelp! Veteranbil/transport i Kristiansand søkes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal gifte meg 30. juni 2012, så har heldigvis god tid til planlegging... Jeg har funnet ut av det meste, unntatt transport... Vi ønsker en veteranbil på dagen vår, men dette er helt umulig å finne ut av. Er det noen dere ute om kjenner, vet om eller har hørt om noen som har en veteranbil i Kristiansand og omegn som kan leies??? Håper noen der ute har gode råd å komme med :)

Søker også band... Har funnet endel band, men dette koster pr d d 10000 kr. Vet noen om noen om noen som er gode og billige? Eller kan dere anbefale noen som koster endel?

Hilsen spent Brud2012

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Har du sjekket brudebil.no og veteranutleie.no ? Jeg ser at det er en 1966 mustang cabriolet (i rødt) på veteranutleie.no, som jeg vil påstå er tøff.

Hvis ikke, så har jeg hørt om at det faktisk går ann å høre med bilforandlere selv. Og hvis det finnes en veteranklubb i nærheten, så er det bare å kontakte de.

Her kan du også se om noen av disse linkene er noe spennende :).

Av band har jeg ikke så mye peiling. Vi (som bor i Vestfold) skal betale 11500 kr for 2 sanger i kirka, taffel under middag og fest på kvelden av Perfect Day, som hører til i Oslo. Jeg vet ikke om Kristiansand er litt langt unna.

Håper dette hjelper deg litt :)

Skrevet

Tusen takk for gode tips. Fikk faktisk, etter mye om og men, tak i bil i dag gjennom Agder Motorhistoriske Klubb: http://www.a-m-k.net/. Her ble jeg satt i kontakt med en kar som har mange forskjellige veteranbiler :D

Skrevet

du kan også snakke med de som jobber på nissan i sørlandsparken. vet det er ett par der som driver med veteranbiler og kjenner en heil heu med folk som har det =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...