Gå til innhold

Kjæresten liker en annen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har følt at forholdet har vært smådårlig i noen uker nå pga. dårlig kommunikasjon, og magefølelsen har sagt meg at det er noe min kjæreste skjuler for meg, selv om han sier det ikke er det. I dag kom jeg over facebook-profilen hans ferdig innlogget og fikk en så vanvittig følelse på at jeg for min egen del var nødt til å se i innboksen, og der var det: Han har sendt brev og fortalt en annen jente at han syns hun er veldig spesiell, og at føler noe for henne. Jenta, på sin side, har samboer, så hun har svart noe sånn som "det var hyggelig å høre", intet mer eller mindre. Hva skal jeg gjøre nå? Er det fare på ferde? Jeg burde ikke falt for fristelsen - det vet jeg - men kroppen sa fra på en helt merkelig måte at her finner du svaret du har gnagd og grått over i 2 uker nå så jeg klarte ikke å holde meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette høres ikke bra ut.. kanskje du skal sette deg ned og prate rolig med kjæresten din?

ikke noe roping, skriking og anklagelser, men sitte rolig å prate om det.. om at du har følt at forholdet ikke har vært som før de siste ukene, og derfor så falt fristelsen å skjekke facebook profilen hans.. og at du da skjekka innboksen og leste brevene.. så får han en sjangs på å fortelle hva dette er og hvorfor han har gjort det ?

Skrevet

I løpet av forhold som varer lenge så blir enhvert part betatt av andre mennesker. Småforelskelser, sjarmert av noen, etc er noe man må regne med når man er sammen med noe over lang tid. Dog er det mange som spiller feil på det! SOm f.eks kjæresten din, som LAR seg rive med, skriver til henne etc. Han får det til å blomstre, han går ikke unna forelskelsen.

Man har det som regel bra på hjemmebane, men hvis man lar den nye blomstre opp så er det mange som sier "Nei nå går det dårlig på hjemmebane" og derfor er det greit å flørte med den andre. Det er jo feil! Man må fokusere på forholdet sitt, og holde seg unna den personen det gjelder.

Kjæresten din gjør det ikke riktig her. Han lar det flyte, og fokuserer mer på denne betattheten enn på deres forhold.

Skrevet

Han trenger en reality check. (Et klapp i bakhodet) Jo mer du sutrer og løper etter ham, jo mer sammenligner han og finner at du er et problem.

Jeg har klokkertro på å sette grenser med det samme. Gi ham beskjed om at han har en uke på seg. Og så pakker du og drar et annet sted!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...