Poppsilopp Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 (endret) Jeg har en Border Collie på to og et halvt år. Vi har nettopp flyttet til Bergen og jeg har lyst å begynne på en form for trening med hunden. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at Border Collie har mye energi, og at de trenger å stimuleres mentalt. Har dere noe å anbefale, helst i nærheten av Åsane? Endret 13. september 2010 av Poppsilopp
Poppsilopp Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2010 Ingen som har noe å anbefale? Setter pris på alle svar :-)
Cayenne Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Tror kanskje ikke dette er det beste forumet for å finne sånt.. Har du prøvd noen hundeforum?
Yoshimi Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 (endret) Min mor har begynt på et dressurkurs ved Eidsvåg i Åsane gjennom Canis tror jeg. Kan finne ut litt mer om det imorgen om du vil det? Endret 14. september 2010 av Yoshimi
Poppsilopp Skrevet 14. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2010 M Min mor har begynt på et dressurkurs ved Eidsvåg i Åsane gjennom Canis tror jeg. Kan finne ut litt mer om det imorgen om du vil det? Det hadde vært kjempe bra :-) takk skal du ha!
Yoshimi Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Hvis du går inn på denne linken så står all info der Lykke til! Si ifra om du lurer på noe da
Poppsilopp Skrevet 18. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2010 Hvis du går inn på denne linken så står all info der Lykke til! Si ifra om du lurer på noe da Tusen takk for all hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå