Nurken Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har en lei tendens til å kjøpe parfymer etter bare å ha prøvd dem en gang på hånden, og egentlig ikke fått sjekket nok om jeg liker den... Så nå trenger jeg en ny en, og denne gangen SKAL det være en jeg virkelig digger... I hylla mi har jeg nå stående Jo Malone HoneyBlossom, DKNY Be delicious, D&G Light Blue...men ingen av dem er noe favoritt. Jeg liker litt fruktige (ikke for mye sitrus) og blomstrende dufter....Liker IKKE musk eller orientalske/svært krydrede dufter, men lette feminine noen - uten at de blir for søte, da. Noen som tror de har noen tips til en god parfyme? Kom med det, skal snart ut og reise og kan handle på taxfree
Gjest BabyBlue Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Chanel sin nye : ) Den rosa. Lukter friskt og ungdommelig, men ikke for søtt. Noe som overrasket meg, ettersom alle de andre av chanel jeg har prøvd er veldig tunge.
Nurken Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 Chanel sin nye : ) Den rosa. Lukter friskt og ungdommelig, men ikke for søtt. Noe som overrasket meg, ettersom alle de andre av chanel jeg har prøvd er veldig tunge. Takk for tips. Husker du navnet? Er det den derre Chance eau Tendre?
Lillemeg25 Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Jeg elsker Ralph lauren sin. Den blåe flasken. Lukter helt fantastisk
Annie19 Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Trur du kjem til å like flowerbomd frå Viktor&Rolf
Lykkelitenen Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Jeg er helt forelsket i Tous Touch, en parfyme få har hørt om og som få selger, Men skulle du komme over den anbefaler jeg å teste den! Lolita lempika har jeg alltid tenkt på som svært tung helt til jeg faktisk fikk prøvd den ogrdentlig, nå er jeg blitt veldig glad i denne. Egentlig har jeg foretrukket friske dufter (mye unisex), men nå har jeg fått opp øynene for de med litt sødme også.... Andre gode parfymer av de mer friske typene er tommy girl, Aqua di parma bergamotti, CK one og burberry the beat UDT (ikke den rene parfymen):
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #8 Skrevet 13. september 2010 Chanel sin, Chance, (tror jeg den heter) lukter veldig deilig!
CocoPiaf Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 Jeg bruker Chanel - Chance. Er min "signatur" duft (den er ikke rosa)
Havfrua Skrevet 13. september 2010 #10 Skrevet 13. september 2010 Donna av Sergio Tacchini, Frisk og nydelig duft, vært min favoritt i maaange år.
Havbris Skrevet 13. september 2010 #11 Skrevet 13. september 2010 Lancome: Miracle (og noen av de som er i samme "Lancome-familien"). Frisk, fruktig og behagelig. Har brukt den i mange år, prøver stadig nye men vender tilbake til denne etterhvert.
Frua Skrevet 13. september 2010 #12 Skrevet 13. september 2010 Jeg trodde også at jeg bare likte lette parfymer helt til jeg testet Versace crystal noir. Det er veldig lite typisk meg å bruke en tung parfyme men glad jeg ga den en tjangse fordi den forandrer seg på huden min etterhvert og blir helt nydelig. Av lette parfymer jeg har så liker jeg aller best Marc Jacobs sin Daisy. Det er den med en stor hvit plastblomst på toppen!
Gjest BabyBlue Skrevet 13. september 2010 #13 Skrevet 13. september 2010 Marc Jaobs sin daisy, ja! : D Mente denne, ja: http://www.mimifroufrou.com/scentedsalamander/2010/02/chanel_chance_eau_tendre_2010.html
Jesse Skrevet 13. september 2010 #15 Skrevet 13. september 2010 Elsker CK Euphoria Vært min favoritt i mange år!
SnikkSnakk Skrevet 13. september 2010 #16 Skrevet 13. september 2010 synes Gucci sin Envy Me er god Er den første parfymen jeg faktisk har brukt opp :fnis:
Kløftfrid Skrevet 13. september 2010 #17 Skrevet 13. september 2010 Promesse frå Cacharel Envy Me frå Gucci Den nye frå Chanel som er nemnt over her er eg ganske så spent på!
Kløftfrid Skrevet 13. september 2010 #18 Skrevet 13. september 2010 Elsker CK Euphoria Vært min favoritt i mange år! Euphoria Blossom då, kanskje?
ludo Skrevet 13. september 2010 #19 Skrevet 13. september 2010 Jeg er også glad i dkny! Ellers Ralph Lauren den blå, Sarah Jessica Parker NYC Marc jacobs Daisys....
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. september 2010 #20 Skrevet 13. september 2010 Princess av Vera Wang er veldig god syns jeg! Samme med den rosa til Britney Spears
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå