Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lei tendens til å kjøpe parfymer etter bare å ha prøvd dem en gang på hånden, og egentlig ikke fått sjekket nok om jeg liker den...

Så nå trenger jeg en ny en, og denne gangen SKAL det være en jeg virkelig digger...

I hylla mi har jeg nå stående Jo Malone HoneyBlossom, DKNY Be delicious, D&G Light Blue...men ingen av dem er noe favoritt.

Jeg liker litt fruktige (ikke for mye sitrus) og blomstrende dufter....Liker IKKE musk eller orientalske/svært krydrede dufter, men lette feminine noen - uten at de blir for søte, da.

Noen som tror de har noen tips til en god parfyme? Kom med det, skal snart ut og reise og kan handle på taxfree ;)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chanel sin nye : ) Den rosa. Lukter friskt og ungdommelig, men ikke for søtt. Noe som overrasket meg, ettersom alle de andre av chanel jeg har prøvd er veldig tunge.

Skrevet

Chanel sin nye : ) Den rosa. Lukter friskt og ungdommelig, men ikke for søtt. Noe som overrasket meg, ettersom alle de andre av chanel jeg har prøvd er veldig tunge.

Takk for tips. Husker du navnet? Er det den derre Chance eau Tendre?

Skrevet

Jeg elsker Ralph lauren sin. Den blåe flasken. Lukter helt fantastisk

Skrevet

Trur du kjem til å like flowerbomd frå Viktor&Rolf :)

Skrevet

Jeg er helt forelsket i Tous Touch, en parfyme få har hørt om og som få selger, Men skulle du komme over den anbefaler jeg å teste den!

Lolita lempika har jeg alltid tenkt på som svært tung helt til jeg faktisk fikk prøvd den ogrdentlig, nå er jeg blitt veldig glad i denne. Egentlig har jeg foretrukket friske dufter (mye unisex), men nå har jeg fått opp øynene for de med litt sødme også....

Andre gode parfymer av de mer friske typene er tommy girl, Aqua di parma bergamotti, CK one og burberry the beat UDT (ikke den rene parfymen):

Skrevet

Chanel sin, Chance, (tror jeg den heter) lukter veldig deilig! :)

Skrevet

Jeg bruker Chanel - Chance. Er min "signatur" duft :) (den er ikke rosa)

Skrevet

Donna av Sergio Tacchini, Frisk og nydelig duft, vært min favoritt i maaange år.

Skrevet

Lancome: Miracle (og noen av de som er i samme "Lancome-familien"). Frisk, fruktig og behagelig. Har brukt den i mange år, prøver stadig nye men vender tilbake til denne etterhvert.

Skrevet

Jeg trodde også at jeg bare likte lette parfymer helt til jeg testet Versace crystal noir. Det er veldig lite typisk meg å bruke en tung parfyme men glad jeg ga den en tjangse fordi den forandrer seg på huden min etterhvert og blir helt nydelig.

Av lette parfymer jeg har så liker jeg aller best Marc Jacobs sin Daisy. Det er den med en stor hvit plastblomst på toppen!

Skrevet

Elsker CK Euphoria :) Vært min favoritt i mange år!

Skrevet

synes Gucci sin Envy Me er god :) Er den første parfymen jeg faktisk har brukt opp :fnis:

Skrevet

Promesse frå Cacharel

Envy Me frå Gucci

Den nye frå Chanel som er nemnt over her er eg ganske så spent på!

Skrevet

Elsker CK Euphoria :) Vært min favoritt i mange år!

Euphoria Blossom då, kanskje?

Skrevet

Jeg er også glad i dkny!

Ellers Ralph Lauren den blå,

Sarah Jessica Parker NYC

Marc jacobs Daisys....

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Princess av Vera Wang er veldig god syns jeg! Samme med den rosa til Britney Spears :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...