AnnaHvorErDu? Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Øyenbrynene mine har veldig lange hår,ca 1 cm ihvertfall. De går i en fin bue nå og jeg napper bare underst, men på bilder ser jeg allikevel litt mer sjabby ut enn de fleste andre som da kan se ut til å ha kortere hår og sikkert også brukt en del sminke på dem. Hvordan kan jeg enkelt fikse mine bryn? Noen som klipper dem? Kommer aldri til å barbere dem helt bort for de er fine nå, vil bare ha dem litt mer pønta Har av og til brukt sånn gele, funker fint og får dem tynnere, men nå er den seff mista og jeg er desverre treghete selv i å kjøpe ny
conrad92 Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg klipper brynene mine, ikke veldig mye- men jeg syntes de ser mye mer velstelte ut etter at jeg har gjort det! Lurt å ha en sånn øyebrynsgele som du snakket om også!
Wonders Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Jeg tar den tynneste delen av en kam, børster nesten igjennom, slik at hårene stikker igjennom kammen, og lar den hvile mot huden. Så fyker jeg over med en liten elektirsk trimmer. Den tar da bare håret som stikker igjennom kammen. Så kammen er mellom huden og trimmer'n, ellers blir det for kort. 1
Gjest Heidila Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 du kan godt klippe. Det gjør jeg,fordi hårene er litt lange.Du kan også bruke øyebryns gele for å holde dem på plass du kan se video her : http://www.youtube.com/watch?v=lhlxu9htV74&feature=player_embedded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå