Gå til innhold

Aner ikke hvilken shampo jeg bør bruke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva slags hår jeg har og prøver shampo etter shampo for å finne en som gjør håret mitt perfekt, men jeg føler meg helt lost. Finnes det noen nettsider der man f.eks. kan svare på noen spørsmål om håret og finne hårtypen der, eller kan noen kanskje anbefale meg en shampo basert på mine egne beskrivelser? Jeg har ganske tynt og fint hår med lite volum. Det blir fort fett (kjenner også at jeg liksom har et lite belegg her og der i hodebunnen hvis jeg ikke vasker ofte nok, men har ikke flass) og må vaskes annenhver dag, men er samtidig litt tørt i tuppene. Har spurt frisøren, men de anbefaler ulike shampoer hver gang jeg er der og ingen av dem er helt som jeg ønsker. Skulle gjerne blitt kvitt det belegget i bunnen og samtidig fått mer volum i håret. Veldig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd utallige mange shampoo for det ene og det andre. Mange for slitt og skadet hår, men det er mye bedre nå men det jeg sliter med nå et fettet og tørr hodebunn og Head &Shoulders sine shampooer er kjempe gode, og du finner en guide der.

Dufter godt, gjør godt for hodebunnen og håret og det ser friskt, sunnt og vakkert ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...