AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Del Skrevet 13. september 2010 Noen av vennene mine har hatt mange beilere. Da har to - tre gutter vært interessert i samme venninne og nesten "kranglet" litt om henne. Jeg har aldri opplevd dette, og kommer nok aldri til å oppleve dette heller... Har ikke opplevd at EN er interessert i meg engang. Hvorfor er det sånn at noen jenter har mange etter seg, mens sånne som meg ser ikke gutter på en gang? Jeg er jo søt og pen, men kanskje en smule sjenert. De andre venninnene mine er jo sånn som meg, men de flørter mer. Nå er jeg spent på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 13. september 2010 #2 Del Skrevet 13. september 2010 du skrev grunnen din selv. Du er sjenert, og de guttene som kanskje vil være med deg ser deg som en reservert jente, siden du ikke er ute etter noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 13. september 2010 #3 Del Skrevet 13. september 2010 Disse som "krangler" om venninna di vil jo bare ned i buksene på henne, fordi de merker at hun er tilgjengelig for sånt. Og siden du er sjenert så er du da automatisk ikke like tilgjengelig som venninna di. Det har helt sikkert vært noen som har vært interessert i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #4 Del Skrevet 13. september 2010 Hm, jeg er mann og kjenner meg igjen i dette. Jeg har heller aldri hatt mange beilerinner etter meg. Hvorfor det, mon tro? Til forskjell fra TS så er jeg ikke sjenert, (og dessuten langt fra stygg). Hvorfor har jeg ikke et haleheng av kvinnelige beundrere rundt meg til enhver tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 13. september 2010 #5 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg er jo søt og pen, men kanskje en smule sjenert. De andre venninnene mine er jo sånn som meg, men de flørter mer. Der har du svaret ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #6 Del Skrevet 13. september 2010 Hm, jeg er mann og kjenner meg igjen i dette. Jeg har heller aldri hatt mange beilerinner etter meg. Hvorfor det, mon tro? Til forskjell fra TS så er jeg ikke sjenert, (og dessuten langt fra stygg). Hvorfor har jeg ikke et haleheng av kvinnelige beundrere rundt meg til enhver tid? Det hørtes rart ut. Er det noe med hygienen eller humoren din, eller er du skummel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #7 Del Skrevet 13. september 2010 du skrev grunnen din selv. Du er sjenert, og de guttene som kanskje vil være med deg ser deg som en reservert jente, siden du ikke er ute etter noe. TS: Jeg er ute etter noe jeg også, jeg bare tør ikke vise det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #8 Del Skrevet 13. september 2010 Disse som "krangler" om venninna di vil jo bare ned i buksene på henne, fordi de merker at hun er tilgjengelig for sånt. Og siden du er sjenert så er du da automatisk ikke like tilgjengelig som venninna di. Det har helt sikkert vært noen som har vært interessert i deg! TS: Men er det sånn at gutter ser på sjenerte og rolige jenter som kjedelige? For jeg er jo annerledes når jeg er med vennene mine, da er jeg mer livlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 13. september 2010 #9 Del Skrevet 13. september 2010 Er jo mulig at noen er interessert i deg, men at de er sjenerte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #10 Del Skrevet 13. september 2010 Hm, jeg er mann og kjenner meg igjen i dette. Jeg har heller aldri hatt mange beilerinner etter meg. Hvorfor det, mon tro? Til forskjell fra TS så er jeg ikke sjenert, (og dessuten langt fra stygg). Hvorfor har jeg ikke et haleheng av kvinnelige beundrere rundt meg til enhver tid? TS: Kanskje du virker avvisende? For det har jeg en tendens til å være ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #11 Del Skrevet 13. september 2010 Der har du svaret ditt. TS: Hvordan slutter man å være sjenert, og heller flørte mer? Jeg er jo en rolig person i utgangspunktet, så tror jeg aldri kan bli kjempeutadvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #12 Del Skrevet 13. september 2010 Er jo mulig at noen er interessert i deg, men at de er sjenerte også. TS: Da er vi like langt da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #13 Del Skrevet 13. september 2010 Det hørtes rart ut. Er det noe med hygienen eller humoren din, eller er du skummel? Ingen skumling, nei. Hygienen er det i hvertfall ikke, da jeg nærmest lider av vaskehysteri. Og humoren? Vel, den er rimelig tørr, da, men i det minste har jeg ikke rorbua-humor, eller rumpe-humor. Hvis damene liker dette da sliter jeg. Neimen ikke lett å detektere årsaken til at damene holder seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #14 Del Skrevet 13. september 2010 TS: Kanskje du virker avvisende? For det har jeg en tendens til å være ... Der er du muligens inne på noe, he he. Men jeg trodde damene likte litt nonchalante menn, jeg. Kanskje har jeg tatt feil? For øvrig har jeg lagt merke til at jeg merkelig nok får mer oppmerksomhet de dagene da jeg ikke er så velstrigla som jeg ellers har for vane til å være. Noen merkelige dyr, dere jenter. Sorry TS, var ikke meningen å kuppe tråden din. Kanskje du også kunne slippe ned guarden din slik at du får mer oppmerksomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nabojenta Skrevet 13. september 2010 #15 Del Skrevet 13. september 2010 Slik har jeg også det. Grunnen er vel at vi som er sjenerte ofte kan virke sur eller uinteressert, selv om det ikke er slik i det hele tatt. Dermed går gutta til de mer utadvende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #16 Del Skrevet 13. september 2010 AnonymBruker: Nei, jeg tror nok jenter liker deg bedre om du slapper litt av. Hvis du er nystrigla tror nok jentene at ingen er bra nok for deg. Nabojenta: Vi får smile mer, og være mer avslappet, så vil nok guttene se på oss med andre øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 13. september 2010 #17 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Noen pene jenter ser rett å slett for hovne ut til at jeg gidder å prate med de. akkurat som om de går rundt å tror de er noe spesielt. det finnes uttallige pene jenter, syntes ikke noen fortjener oppmerksomhet bare fordi de er pen. det er ikke akkurat imponerende i seg selv. liker jenter som smiler å er med sosialt. sjenert er dog sjelden negativt Endret 13. september 2010 av nymfo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 13. september 2010 #18 Del Skrevet 13. september 2010 TS: Men er det sånn at gutter ser på sjenerte og rolige jenter som kjedelige? For jeg er jo annerledes når jeg er med vennene mine, da er jeg mer livlig Nei, rolige jenter er MYE bedre er hyperaktive Hva med å la han eller de du er interessert i se deg sammen med vennene dine da? Da ser de jo en pen og livlig jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå