Gå til innhold

Hoteller og kjærester i Marokko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal til Marokko om snaue to uker. Kjæresten min som reiser inn fra en annen by enn jeg skal, vil jeg skal bo sammen med meg på hotellet. Han var usikker på det da han var redd at de kan skape problemer for oss siden vi ikke er gift. Da jeg skulle bestille hotellet, sa de at det ikke skulle være noe problem, men jeg er litt bekymret for det alikevel.

Er det noen der ute som har erfaring med liknende sitausjon eller vet noe om dette og som kan komme med innspill, er jeg veldig takknemlig for!

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

skal du legge fram vigselsattest då? Har eg aldri høyrt om. Hoteller gir seg vel katten i om du og han er gift eller ikkje? Det skulle bli eit slit for dei å byrje å kontrollere det.

Skrevet

skal du legge fram vigselsattest då? Har eg aldri høyrt om. Hoteller gir seg vel katten i om du og han er gift eller ikkje? Det skulle bli eit slit for dei å byrje å kontrollere det.

Det er det jeg leser om (på diverse forumer på nettet) at man må.

Enkelte påstår til og med at de ikke fikk lov å få seperate rom på samme hotell. Noen fikk det, men så måtte de følges helt opp til rommene sånn at de ikke sneik tilhverandre.

Skrevet

Sånn var det i Spania på 80-tallet også. Kjæresten min og jeg ble nektet rom på mange hoteller fordi vi ikke var gift. Han var spansk.

Skrevet

Sånn var det i Spania på 80-tallet også. Kjæresten min og jeg ble nektet rom på mange hoteller fordi vi ikke var gift. Han var spansk.

Uff, jeg synes det er dumt! Min kjæreste er fra Marokko.

Men betyr det hvis det er to utenlandske kjærester kan bo sammen på et hotell eller blir de og spurt vielsesattest?

Gjest navnelapp
Skrevet

eg budde på hotell i marokko i 1988 (herregud som tida flyg), vi var fem gutar og fem jenter, og skreiv oss inn hulter til bulter, og sov slik og. Ingen spørsmål om vigselsattest.

Skrevet

eg budde på hotell i marokko i 1988 (herregud som tida flyg), vi var fem gutar og fem jenter, og skreiv oss inn hulter til bulter, og sov slik og. Ingen spørsmål om vigselsattest.

Da regner jeg med at alle var norske og da, eller? For jeg lurer på om det er en marokkaner og en utenlansk som får problemer om å bo sammen. Det er egentlig absurd, hele greia! Jeg kjenner jeg blir frustrert! :kjefte:

Skrevet

Har du spurt ambassaden?

Nei, det har jeg ikke. Tenker du på den i Oslo eller i Marokko?

Skrevet

Hvis hotellet siet at det ikke er noe problem så skjønner jeg ikke hvorfor du bekymrer deg for det :klø:

Gjest navnelapp
Skrevet

Den marokkanske ambassaden i Norge, viss dei har ein slik.

Skrevet

Hvis hotellet siet at det ikke er noe problem så skjønner jeg ikke hvorfor du bekymrer deg for det :klø:

Det er selskapet jeg booker gjennom som sier at det er OK, men ikke selve hotellet. Hadde vært hotellet, så hadde jeg ikke bekymret meg :)

Selskapet, kan jo ikke ha oversikt over slike detaljer, vil jeg tro, men de må jo si at det ikke skal være noe problem. De driver jo forretning.

Skrevet

Den marokkanske ambassaden i Norge, viss dei har ein slik.

Ja, det er en i Oslo. Jeg skal spørre, men jeg tviler på å få det svaret jeg vil... Men verdt å forsøke ja.

Skrevet

Hei.

Var i Marokko med kjæresten min for 15 år siden. Ingen som reagerte på at vi bodde sammen på hotellet. Selv om vi ikke var gift.

SÅ jeg har vært der med kjæreste ikke noe problem.

God tur.

Skrevet

Har jeg aldri hørt om.. Uansett kan du vel bare ta en telefon/skrive mail til hotellet vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...