Dularfullar Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg er en av de som har en stor grønn spraregris på hylla, hvor jeg legger alt jeg har av kronestykker og en og annen 50øring. Men nå er saken den at grisen er stappamett, og orker ikke et øre til..... Men hvor i all verden skal jeg få vekslet de kronestykkene, jeg regner med at det ligger på et sted mellom 300 og 400kr. Kan jo sikkert bare gå i banken for å få vekslet de, men jeg innbiller meg selv at det er litt flaut å komme med så mange kronestykker.. vet ikke helt hvorfor men Det er jo en slik innskuddsmaskin der som tar både sedler og mynter.. Men tenk deg det bråket når 400 kronestykker trillet ut og blir kasta nedi den skuffa noen som har forslag eller ideer? eller må jeg bare dra til banken for å få de vekslet...
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Dra til banken og få de vekslet, det er derfor de har en tellemaskin der
Dularfullar Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 uff ja regner også med at banken er eneste utvei ;)
Kladd Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Men gå til en bank du allerede har konto i! Hvis ikke skal de ha en avgift, som jeg mener å huske er på 10% med minsteavgift på 50 kr.
Tiarra Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Jeg dro til banken da min blei full. Var ikke noe flaut for meg i hvert fall. "grisene" er ikke mine, men mine barns. Det er sånne som de fikk av banken. Ellers (om du bor i Oslo) så tror jeg det er en myntuatomat i Oslo City ovenfor Meny.
Zzyzx Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Tror du kan gjøre det på postkontor også, de har iallfall en tellemaskin på Torshov. Hva det koster og sånt, det aner jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå