cmh Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Er det noen som kan hjelpe meg med å fortelle hvor jeg kan finne tak i MAC-sminke? Bor på Senja, så kommer meg til Tromsø og omegn.. Har leita en del på nettet også, men finner ikke så mye. Det var ikke store gevinsten på Strawberrynet, og Maccosmetics shipper angivelig ikke til Norge. Noen som vet?
Gjest Heidie Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 De har litt på All Cosmetics Wholesale (www.allcosmeticswholesale.com), men det er ingen "ordentlige" MAC-forhandlere på nettet som shipper til Norge. Er wholesale butikker eller eBay
Honesty Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Du finner ingen forhandlere i Tromsø, tyvärr. MAC finner du foreløpig i Oslo, Bergen og Stavanger, og jeg mener å ha hørt at en butikk skal åpnes i Trondheim, også.
Gjest BabyBlue Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 I Stavanger på kravdrat er det mac, men det er vel ikke dit du skal? : p
BeautyFuzz Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 oversikt over noen sider: http://mallo88.blogg.no/1250252890_her_kjper_man_mac_p_n.html
cmh Skrevet 14. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2010 Dere er vell noen knupper:) Inn å sjekke linkene fra bloggen. Men hvordan er Bobbi Brown produktene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå