Gå til innhold

Fantastisk å være singel!

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Her er mine:

1) jeg slipper å bekymre meg for utroskap/kjønnssykdommer/sjalusi

2) jeg kan se så mange dårlige romcoms jeg vil og slipper sånne drittfilmer som ikke interesserer meg

3) min fritid er fullstendig min, og vil jeg ligge i sofaen hele helga i pysjen og spise ostepop kan jeg gjøre det uten at noen bryr seg

4)jeg kan flørte med hvem jeg vil, uten å krangle med en sjalu kjæreste som ikke liker at jeg snakker med andre menn enn han

5)dele erfaringer og historier med andre singelvenninner over en flaske vin eller 10. Er så glad for at vi tar vare på hverandre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjønnssykdommer kan du vel få alikevel ? Om dere ikke er flink med bruk av prevensjon på ONS ;)

Skrevet

Akkurat blitt singel å er butthurt over ett forhold som gikk i dass, eller?

bare spør

Det er digg å være singel. Har vært det i snart 4 år. Har fått noen smakebiter på hvordan det var å ha følge denne sommeren, å det var passe kjipt. Skal det sies at jeg ikke akkurat møtte drømmedama heller da .... :d

1) Jeg slipper å gå rundt å glede meg til hun drar hjem så jeg endelig kan få være for meg selv. ja, jeg trives i eget selskap.

2) Jeg slipper å svare på meldinger hele jævla tiden

3) Jeg bekymrer meg nesten aldri over noen ting og koser meg nok mye mer med akkurat det enn jeg faktisk kan føle. damer er stress for meg til det motsatte er bevist

4) Slipper å gå rundt å være redd for at hun skal være utro og at jeg skal finne det ut 5 måneder etterpå og jeg skal bli suicidal. Ja, alle damer er utro til det motsatte er bevist ;)

5) PC er mer gøy enn damer.

Skrevet

Kommer ikke på noe annet enn jeg at jeg bestemmer selv fullt og helt hvordan interiøret i leiligheten skal se ut.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Kjønnssykdommer kan du vel få alikevel ? Om dere ikke er flink med bruk av prevensjon på ONS ;)

Jeg har ikke ONS jeg så det slipper jeg altså å bekymre meg for :)

Skrevet

Håper jeg kan oppleve et skikkelig dårlig forhold snart så jeg begynner å se fordelene med å være singel. Jeg har aldri opplevd forhold med utroskap, å ikke få bruke fritiden på hva jeg vil eller at kjæresten er sjalu. Og ikke har jeg opplevd en kjæreste som har stått i veien for å ta vare på vennene mine.

Skrevet

Jeg har ikke ONS jeg så det slipper jeg altså å bekymre meg for :)

Da har du en stoor ulempe med singellivet også ; No sex . ;)

Skrevet (endret)

Jeg ser ikke hva som er så bra med å være singel...alle sier jeg er heldig som er singel, og de som sier det er i forhold alle sammen. :klø:

Jeg har aldri hatt noe forhold, og vet ikke hva jeg går glipp av.

Syns det er trist og ensomt å være singel :grine: dessuten har jeg ingen single venninner...

Jeg lurer på hvordan det er å være sammen med noen og dele ting.

Jeg lurer på hvordan det er å føle seg elsket og spesiell.

Masse mer jeg lurer på, og håper jeg møter noen før jeg blir for gammel ... :sjenert:

Endret av meridian
Skrevet (endret)

Her er mine:

2) jeg kan se så mange dårlige romcoms jeg vil og slipper sånne drittfilmer som ikke interesserer meg

3) min fritid er fullstendig min, og vil jeg ligge i sofaen hele helga i pysjen og spise ostepop kan jeg gjøre det uten at noen bryr seg

4)jeg kan flørte med hvem jeg vil, uten å krangle med en sjalu kjæreste som ikke liker at jeg snakker med andre menn enn han

5)dele erfaringer og historier med andre singelvenninner over en flaske vin eller 10. Er så glad for at vi tar vare på hverandre!

Jeg gjør alle disse tingene selv om jeg har samboer jeg :)

Endret av Vinnie
Skrevet

Det finnes ingenting i livet som er bedre en og være singel.

Gjest strykebrett
Skrevet

Man slipper svigerfamilie. Dobbelt opp med bursdager, kaffebesøk, slektsstevener, bryllup, konfirmasjoner mm er ikke akkurat noe å trakte etter.

Man slipper å bruke lørdagskvelden sin på å sitte å se på Tande P og spise taco.

Man kan plutselig bestemme seg for å dra til Berlin denne helgen uten å være en egoist fordi det ikke passer for partneren.

Man slipper å ha noen som sitter hjemme og er sur for at man "aldri er hjemme" når man bruker fritiden sin på andre ting en sofasliting.

Det er bare mitt rot å rydde opp i. Ingen som legger igjen sure sokker på badegulvet eller setter ekle sylteagurkglass med loket av i kjøleskapet.

Kunne sikkert skrevet mange flere grunner også, men i bunn og grun koker det ned til at når man trives godt med seg selv så er det deilig å ikke stå til ansvar ovenfor noen andre.

Skrevet

Da har du en stoor ulempe med singellivet også ; No sex . ;)

Sex betyr nødvendigvis ikke like mye for alle, vet du. Man kan ha det helt utmerket uten. Virker som om mange tror at sex er selve meningen med livet. :snurt: Selv synes jeg det er helt greit å slippe å prestere i senga flere ganger i uka.

Skrevet

* Bruke pengene jeg tjener på hva jeg selv vil.

* Gjøre hva jeg selv vil på fritiden.

* Flørte, date, knu**e uten noen forpliktelser.

* Ingen bekymringer for utroskap, sjalusi, m.m.

* Spise hva, hvor og når man vil.

Jeg bestemmer rett og slett alt selv, uten å behøve å ta hensyn.

Skrevet

Her er mine:

1) sex når jeg vil og med hvem jeg vil, trenge ikke tenke på og planlegge slikt fordi ingen som bryr seg enn meg ;)

2) kan bruke penger kun på meg, men må spare siden ingen andre betale mer for meg og sånn er litt kjip

3) kan drikke og feste hele tiden og ingen plage meg om komme hjem og nach er alltid enkelt uten og lage unskyldning for andre etterpå

4) ingen som klage om jeg skal bruke egenmelding på jobb fordi jeg er fyllsyk eller sånn

5) ingen som skal ha bursdagsgave!

Skrevet

Akkurat blitt singel å er butthurt over ett forhold som gikk i dass, eller?

bare spør

Det er digg å være singel. Har vært det i snart 4 år. Har fått noen smakebiter på hvordan det var å ha følge denne sommeren, å det var passe kjipt. Skal det sies at jeg ikke akkurat møtte drømmedama heller da .... :d

1) Jeg slipper å gå rundt å glede meg til hun drar hjem så jeg endelig kan få være for meg selv. ja, jeg trives i eget selskap.

2) Jeg slipper å svare på meldinger hele jævla tiden

3) Jeg bekymrer meg nesten aldri over noen ting og koser meg nok mye mer med akkurat det enn jeg faktisk kan føle. damer er stress for meg til det motsatte er bevist

4) Slipper å gå rundt å være redd for at hun skal være utro og at jeg skal finne det ut 5 måneder etterpå og jeg skal bli suicidal. Ja, alle damer er utro til det motsatte er bevist ;)

5) PC er mer gøy enn damer.

Du høres ut som en 14-åring som absolutt ikke aner hva damer er- og er såvisst ikke klar for DAMER!!

Jeezzz---what a loser nerd.

Skrevet

Eg har vore av-og-på-singel i 8 år, etter å ha vore i forhold i 8 år. Eg stortrivest som singel, men det tok tid. Så har eg også nok tilbud om forhold til å ikkje bli stressa på sånt, heldigvis ;) Veit at dersom det største målet mitt var å få mann, så hadde eg glatt fått ein. Så, mi liste er som følger:

1) legge meg når eg vil og stå opp når eg vil

2) kan jobbe når eg vil uten å sjekke med andre

3) kan reise kor eg vil når eg vil

4) ingen svigerfamilie med forpliktelsane det medfører

5) ingen som ringer og masar (det er mange slitsomme menn som er skikkeleg needy der ute, han siste eg gjekk ut med ringte i snitt 4 gongar pr dag...)

Så, eg skal halde meg singel, lenge trur eg :) Men sjølvsagt, møter eg ein som lar meg gjere desse tinga, og som ikkje pressar på meg nøkkelen til kåken sin (eller forventar nøkkel til min), og som ikkje "gløymer" ting hos meg etter nåken mnd, så skal eg heller tenke på det ;)

Skrevet

Det er fordeler og ulemper med alt.

Spørsmålet er bare om det er større og flere fordeler enn ulemper.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Sex betyr nødvendigvis ikke like mye for alle, vet du. Man kan ha det helt utmerket uten. Virker som om mange tror at sex er selve meningen med livet. :snurt: Selv synes jeg det er helt greit å slippe å prestere i senga flere ganger i uka.

Helt enig! Jeg gidder ikke ha one night stands, så akkurat sex er ikke noe jeg savner. Blir nok et laaaangt sølibat her. En annen fordel er at man slipper å gå bredbent som en gås hehe :fnise:

Eller at kjæresten vekker deg midt på natta og dytter en finger langt oppi... ja dere kan jo tenke dere!

Skrevet

Jeg tror det viktigste er å være fornøyd der man er og ikke alltid ønske seg noe annet. På den måten kan man nyte tiden og se de positive sidene DER du er. :)

Nå for øyeblikket er jeg singel, og da ser jeg veldig mange positive sider samtidig som jeg gjerne kunne tenkt meg en kjærste.

Men jeg har også mennesker rundt meg som jeg ser kanskje har "valgt feil" eller sliter i sine forhold. Da tenker jeg enda mer på at jeg egentlig har det veldig bra nå. :enig:

1) Det er aldri dårlig stemning når jeg legger meg. Aldri en sur rygg eller en tung samtale som burde tas. :tristbla::skravle::kjefte:

2) Jeg kan være impulsiv hver dag og gjøre bare morsomme ting (noe som resulterer i svært mange kafèbesøk og bortemiddager. :kaffekopp:

3) Jeg aner aldri når neste kjærlighet dukker opp og jeg har enda en mulighet til å få oppleve forelskelse. Vet aldri hva som skjer bak neste dør. Mulighetene er åpne hver dag! :klemmer:

4) Jeg kan pleie mine vennskap med venninner skikkelig. Timesvis på tlf, lange samtaler og komme NÅ dersom det er behov. :natti:

5) Jeg kan henge sammen med gode kompiser uten at noen blir sjalu eller jeg må forklare. :ler::nei:

:goodbye:

Skrevet

5) Jeg kan henge sammen med gode kompiser uten at noen blir sjalu eller jeg må forklare. :ler::nei:

Kompiser!?

Fysj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...