meelissa Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Nå må jeg kjøpe en primer, tenker jeg. For jeg er drittlei av at foundation og mineralpudder ikke sitter godt! Har sett litt på den Photo Finish til Smashbox, men har litt fet hud, så er redd den skal bli blank. Noen som har tips til en primerjomfru?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Guerlain primer! Bilde her Den til venstre er for normal/fet hud, den med gull for normal/tørr. Jeg hadde ikke så store forventninger men gud hvilken hud jeg har fått! jeg har lyst til å smøre på hele flaska hver gang ;P
Sherry Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Har selv fet hud, og bruker smashbox sin. Funker sinnsykt bra Ellers har du clarins instant smooth perfecting touch. Den er også kjempe god, men dyr i lengden
meelissa Skrevet 12. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2010 Flere som har prøvd Smashbox sin? Bestilte den nå..
Gjest BabyBlue Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Guerlain primer! Bilde her Den til venstre er for normal/fet hud, den med gull for normal/tørr. Jeg hadde ikke så store forventninger men gud hvilken hud jeg har fått! jeg har lyst til å smøre på hele flaska hver gang ;P Er ikke den latterlig dyr, da?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Er ikke den latterlig dyr, da? Jo, men den flaska varer i 100 år! :D Veldig drøy i bruk. 400 kr + tenker jeg.
conrad92 Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Jeg har brukt Photo Finish fra Smashbox, og er veldig fornøyd med den! Huden får en jevnere overflate, og jeg syntes jeg merker at sminken sitter lengre!
Gjest BabyBlue Skrevet 13. september 2010 #8 Skrevet 13. september 2010 Jo, men den flaska varer i 100 år! :D Veldig drøy i bruk. 400 kr + tenker jeg. Hmmm... tror jeg skal vurdere det en gang kontoen min har et større beløp på seg : )
Nurken Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 Ville bare tipse om at Elf sin primer, er omrent identisk med Smashbox sin - og den er 1/3 av prisen. En veldig god primer, det eyeslipsface.no sjekk mineralprimer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå