Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg kjøpe en primer, tenker jeg. For jeg er drittlei av at foundation og mineralpudder ikke sitter godt! Har sett litt på den Photo Finish til Smashbox, men har litt fet hud, så er redd den skal bli blank. Noen som har tips til en primerjomfru? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guerlain primer!

Bilde her

Den til venstre er for normal/fet hud, den med gull for normal/tørr. Jeg hadde ikke så store forventninger men gud hvilken hud jeg har fått! jeg har lyst til å smøre på hele flaska hver gang ;P

Skrevet

Har selv fet hud, og bruker smashbox sin. Funker sinnsykt bra :)

Ellers har du clarins instant smooth perfecting touch. Den er også kjempe god, men dyr i lengden :(

Skrevet

Flere som har prøvd Smashbox sin? :) Bestilte den nå.. :sjenert:

Skrevet

Guerlain primer!

Bilde her

Den til venstre er for normal/fet hud, den med gull for normal/tørr. Jeg hadde ikke så store forventninger men gud hvilken hud jeg har fått! jeg har lyst til å smøre på hele flaska hver gang ;P

Er ikke den latterlig dyr, da? :sjenert:

Skrevet

Er ikke den latterlig dyr, da? :sjenert:

Jo, men den flaska varer i 100 år! :D

Veldig drøy i bruk.

400 kr + tenker jeg.

Skrevet

Jeg har brukt Photo Finish fra Smashbox, og er veldig fornøyd med den! Huden får en jevnere overflate, og jeg syntes jeg merker at sminken sitter lengre! :)

Skrevet

Jo, men den flaska varer i 100 år! :D

Veldig drøy i bruk.

400 kr + tenker jeg.

Hmmm... tror jeg skal vurdere det en gang kontoen min har et større beløp på seg : )

Skrevet

Ville bare tipse om at Elf sin primer, er omrent identisk med Smashbox sin - og den er 1/3 av prisen. En veldig god primer, det :)

eyeslipsface.no sjekk mineralprimer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...