Gjest Hulderjenta Skrevet 5. oktober 2003 #1 Skrevet 5. oktober 2003 Nå har jeg hatt kort hår så lenge, på tross av at jeg alltid har drømt om lange lokker, så nå har jeg begynt å spare til langt hår. Og dere, mine med-Snikk-snakkere, skal få ta del i den ulidelige spenningen på veien fra kort til langt hår! I dag er håret mitt på det lengste ca 10 cm... Følg med, følg med!
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. oktober 2003 #2 Skrevet 5. oktober 2003 Søren heller... Nå har jeg spart i ca 5 minutter, og håret er fremdeles ca 10 cm på det lengste. Noen som vet om det tar veldig lang tid å spare til langt hår...?
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #4 Skrevet 5. oktober 2003 Du må rekne mindst ett år før håret har nådd skulderlengde
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. oktober 2003 #5 Skrevet 5. oktober 2003 Du må rekne mindst ett år før håret har nådd skulderlengde *sukker oppgitt* Så kjedelig da....
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #7 Skrevet 5. oktober 2003 D finnes noe som kalles hårspleising. Må ikke forveksles med gensplesing.
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. oktober 2003 #8 Skrevet 5. oktober 2003 D finnes noe som kalles hårspleising. Er ikke det litt dyrt..? Får vel holde meg til vokse-av-seg-selv-metoden. *trommer utålmodig med fingrene - ti minutter, fremdeles ingen forskjell...*
vixen Skrevet 5. oktober 2003 #9 Skrevet 5. oktober 2003 Hulder med kort hår har jeg aldri sett! Har du lang hale da? -viXen-
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #10 Skrevet 5. oktober 2003 Du kan få litt av meg når jeg skal til frisøren om 2 uker, for da ryker nok lokkene mine
bluebird Skrevet 5. oktober 2003 #11 Skrevet 5. oktober 2003 Vask håret i øl og spis mye grønne saker. Nei, ikke aliens og sånn. Hjalp det? :D
Ruby Skrevet 5. oktober 2003 #12 Skrevet 5. oktober 2003 Vask håret i øl ..... eller drikk det.... skal fungere det også....
Irka Skrevet 5. oktober 2003 #13 Skrevet 5. oktober 2003 Leste i en bok om gammle kjærringråd at håret blir både glansfullt, tykkt og langt om du vasker det i urin! Kan ikke svare på om det virker da jeg av en eller annen merkelig grunn ikke fulgte det rådet.
Gjest Poirot Skrevet 5. oktober 2003 #14 Skrevet 5. oktober 2003 ..... eller drikk det.... skal fungere det også.... ÆSJ! Drikke sitt eget hår!! :x :blunke:
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 5. oktober 2003 #15 Skrevet 5. oktober 2003 ÆSJ! Drikke sitt eget hår!! :x :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #16 Skrevet 5. oktober 2003 Eller få i deg ølgjær. Tror ikke det hjelper å vaske håret i øl, for det er da hårrøttene som får håret til å vokse, ikke ytterst i tuppene.. Jeg mener..det kommer da vel ikke øl inni hårsekkene?? :-? Hvor mye vokser et hår på en måned egentlig?
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. oktober 2003 #17 Skrevet 9. oktober 2003 Takk for mange (mer og mindre gode) tips for å få håret til å gro... Kommentarer til de dårlige: Drikke masse øl... Hmm - nei... Spise masse grønne saker (men ikke aliens) -ja, men det hjelper ikke så veldig.. Vaske håret i øl - bare til å ta seg en tur på by'n det... Spise ølgjær det???? Vaske håret i urin - hva er dere for noen mennesker der ute i KG-verden?? *rister sjokkert på hodet* Nei - må visst bare vente til det gror av seg selv... Og ja - huldrer pleier å ha langt hår - er det rart jeg angrer på at jeg klippet meg kort...??? Lengde i dag: Fremdeles bare 10 cm......... :cry:
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. februar 2004 #18 Skrevet 21. februar 2004 Har leitet fram min irriterende spare-til-langt-hår-tråd igjen. Til irritasjon for mine med-KGere. Åååååååååå - det tar så lang tid å spare!!! Må klippe meg en eller to ganger til før alt er noenlunde like langt.. Utrolig kjedelig å spare hår når det er så kort... Har tenkt litt i det siste om jeg skal klippe meg igjen og bare drite i det, men det er det jeg har lovet meg selv å IKKE gjøre, for da vil jeg bare angre. Jeg vil ha langt hår. NÅ! :hår: Der vokste der, så dere det?
liv Skrevet 21. februar 2004 #19 Skrevet 21. februar 2004 Vaske håret i øl - bare til å ta seg en tur på by'n det... Spise ølgjær Du får det i tablettform som b-vitaminer (det er b-vit i ølgjæren som får håret til å gro)
Gjest Emera Skrevet 21. februar 2004 #20 Skrevet 21. februar 2004 1 cm i måneden, det er hva du kan regne med. Enten du vasker håret i ølgjær eller spiser øl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå