Gå til innhold

Fyrverkeri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil ikke ha ett vanlig bryllup, ingen taler eller felles sanger osv. Men vi vil jo at det skal skje litt uansett.

Så til spørsmålet :)

Kan man skyte opp raketter ellers i året viss en søker om det?

Har noen her gjort noe lignende.

(Kom gjerne med andre forslag til alternative ting og gjøre bryllup! Nei ikke leker og såntnoe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det går fint så lenge en søker. skal dere ha skikkelig fyrverkeri så finn noen som er godkjente for å sende opp fyrverkerkeri klasse 4 så blir det litt futt i det.

Skrevet

ja, det går fint så lenge en søker. skal dere ha skikkelig fyrverkeri så finn noen som er godkjente for å sende opp fyrverkerkeri klasse 4 så blir det litt futt i det.

Men da blir det vel også veldig dyrt?

Skrevet

tja, klasse 4-fyrverkeri koster jo litt men det er desto mer spektakulært. hvor mye kunne dere tenke dere å putte i fyrverkeri?

Skrevet

5000? Har ikke peiling på hva såntnoe koster :)

Skrevet (endret)

du får endel fyrverkeri for den prisen ;) det største fyrverkeriet jeg har skutt opp hadde 8.5 kilo krutt og det var ganske heftig. (det du kjøper i butikken kan max ha 1 kg krutt).

Endret av padawan
Skrevet

Har du peiling på hvor en får kjøpt sånt? Vi bor på vestlandet da..

Skrevet

må en ta kurs for og sende opp såpass? Må vel være langt fra hus da :gjeiper:

Skrevet

ja, du må gå igjennom et kurs for å sende opp klasse 4-fyrverkeri. Jeg husker ikek hvor mye det kostet da jeg fikk mitt betalt av daværende arbeidsgiver. Hør med feksSvea om de i det minste kan anbefale noen til dere.

Skrevet

Tror jeg ville gått for mer fyrverkeri for pengene jeg, istedenfor å bruke penger på kurs.. Men det er bare meg da :P PÅ en mørk nattehimmel blir sikkert kjempevakkert :)

Skrevet

for all del - det finnes sikkert en haug med mennesker med klasse 4-kurs som er tilbøyelig med å stille opp med dette slik at brudeparret slipper å gjøre det selv.

Skrevet

Hvordan er egentlig nattehimmelen i slutten av mai? For lyst? :sjenert:

Skrevet

Hmm.. jeg hadde nok tenkt at det er for lyst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...