Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #1 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei... Jeg og min kjære skal til Alcudia, Mallorca i to uker i sommer. I løpet av disse ukene ønsker jeg å fri til ham!!! (Vi har nå vært sammen i over fire år) Derfor spør jeg dere: Er det noen som vet av noen spennende, romantiske, eller "uvanlige", men PERFEKTE steder å gjøre dette på??? Vi har aldri vært på Mallorca før, og har derfor veldig liten kjennskap til øya. Kjempe-spent-hilsen fra -BL- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. mai 2002 #2 Del Skrevet 4. mai 2002 På stranden. En sen kveld under en nyydelig solnedgang. Romantisk og perfekt12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #3 Del Skrevet 5. mai 2002 Han har bursdag en av de dagene vi er der nede... Skal jeg fri på bursdagen, eller skal jeg finne meg en annen dag??? -BL- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #4 Del Skrevet 7. mai 2002 Et nydelig og romantisk sted å fri i Alcudiaområdet må vel være på Cap Formentor. Det er et fyrtårn/klippe ikke så langt fra Alcudia (kan ta en drosje) med verdens råeste utsikt!!! Helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå