Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #1 Skrevet 3. mai 2002 Hei... Jeg og min kjære skal til Alcudia, Mallorca i to uker i sommer. I løpet av disse ukene ønsker jeg å fri til ham!!! (Vi har nå vært sammen i over fire år) Derfor spør jeg dere: Er det noen som vet av noen spennende, romantiske, eller "uvanlige", men PERFEKTE steder å gjøre dette på??? Vi har aldri vært på Mallorca før, og har derfor veldig liten kjennskap til øya. Kjempe-spent-hilsen fra -BL-
Tusseline Skrevet 4. mai 2002 #2 Skrevet 4. mai 2002 På stranden. En sen kveld under en nyydelig solnedgang. Romantisk og perfekt12
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #3 Skrevet 5. mai 2002 Han har bursdag en av de dagene vi er der nede... Skal jeg fri på bursdagen, eller skal jeg finne meg en annen dag??? -BL-
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #4 Skrevet 7. mai 2002 Et nydelig og romantisk sted å fri i Alcudiaområdet må vel være på Cap Formentor. Det er et fyrtårn/klippe ikke så langt fra Alcudia (kan ta en drosje) med verdens råeste utsikt!!! Helt nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå