Gå til innhold

Til deg som har fullført 30 Days Shred

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par spørsmål til alle dere som har fullført 30 day shred:

- hvor "strengt" fulgte dere konseptet? en økt per dag i 30 dager?

- hva gjorde dere evt i tillegg til denne treningen? da tenker jeg annen type trening, mat, etc..Jeg har nemlig litt vanskeligheter for å tro at en kan få de store resultatene av 25-30min trening hver dag i en mnd uten å gjøre andre store omlegginger (dersom man har en såkalt usunn livsstil i utgangspunktet?)?

Vil det være noe "poeng" (all aktivitet er jo uansett positivt:-)) for meg å prøve en mnd med denne dvden når jeg til vanlig er vant til å trene stort sett hver dag (bla jogging/bakkeløp/styrke/aerobic), eller er det forbeholdt dem som trenger en kickstart og hey nå skal jeg begynne å trene? Kunne evt ha gjort dette i tillegg/som et alt. til aerobictimen feks, til den vanlige treningen min?

Ps jeg har gjort nivå 1 ved et par anledninger når dørstokkmila ble litt for lang, så vet ca. hva det går i:-) Syns det er kjempegøy og greit når en har dårlig tid og trenger å få beveget litt på skrotten:-) Men har litt på følelsen at programmet egentlig er forbeholdt dem som er "nye" i treningens fantastiske verden og som trenger en kickstart for å starte et nytt og bedre liv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fulgte hver dag i 30 dager. (to dager ble utsatt på grunn av en weekend tur)

Jeg gjorde absolutt ingen andre forandringer i livsstilen, spiser veldig variert. Både sunt og usunt.

Resultatet mitt ble i alt en mye sterkere kropp og TYDELIG markering på armer. Ellers liten forskjell annet enn velværen jeg fikk av å svette som en gris og virkelig stå på.

Etter jeg var ferdig med mine 30 dager, har jeg 3-4 dager i uken med trening fra enten denne videoen, eller andre sirkeltreninger i samme klasse. Jeg varierer mellom nivåer etter hva jeg føler for.

Jeg trengte i grunn ikke noe kickstart, jeg ville bare begynne å trene mer med kroppen som vekt, og noe som er kort og effektivt ettersom jeg misstrives med å løfte vekter i en time om gangen. 30 days shred var derfor et bra valg for meg :)

Den er også flott for å få tips til å bygge egne sirkeltreningsprogram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...