AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Har du en WOW-faktor i interiøret ditt? Ett overraskelsesmoment som bryter litt opp, noe som folk kommenterer når de kommer til deg for første gang? Jeg har sånn jevnt over en blanding av dyrt og billig hjemme, noe som i seg selv gir en viss effekt, altså type relativt dyre designklassikere kombinert med billige ting fra Fretex og forsåvidt også Ikea. Nå er jeg ikke tjukk i penger, men om jeg hadde vært det tror jeg ikke (og håper ikke) at jeg ville gått for alt dyrt. Men jeg har lyst på ett eller annet som er litt....annerledes. Overraskende. For eksempel et gedigent maleri som bryter helt med stilen ellers, men sånt noe koster jo masse. Eller noe annet - for eksempel noe som er plassert på en helt utradisjonell plass. (type gammel skjenk som er plassert / brukt annerledes enn hva som er vanlig) Har DU en WOW-faktor i interiøret ditt? Fortell, fortell..det trenger ikke være helt villt altså, bare noe som er litt annerledes.
BlackBerry Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Skulle gjerne hatt en stor stilig wallstickers på veggen.
Gjest Constanze Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Det mest spesielle i mitt interiør er kunsten min. Har samlet kunst i årevis og har en ganske solid samling etterhvert. Er langt over middels kunstinteressert og legger alltid merke til hva andre har på veggene hjemme hos seg, så det er kunsten jeg husker etter å ha vært på besøk hos folk og ikke hva slags sofa eller stol de har.
Christiane_W Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 (endret) Interiøret mitt er stort sett ganske klassisk, veldig inspirert av Helene Hennie. Dette bildet viser stilen http://3.bp.blogspot.com/_zpaBBm59b9E/S0ORO4VGBQI/AAAAAAAABdk/xBGAy9BSmoM/s1600-h/helene_hennie_s10.jpg Jeg har faktisk samme spisestuestoler, kombinert med et gammelt spisebord jeg har arvet etter besteforeldrene mine. "WOW" faktoren i mitt hjem er vel sittegruppen med fire knall orange "Svanen" av Arne Jacobsen. Jeg arvet dem etter min grandtante og til tross for at de egentlig ikke er min stil i det hele tatt har jeg ikke samvittighet til å kaste dem ut. De er tross alt en klassiker! Endret 12. september 2010 av Christiane_W
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Wow-faktoren hos meg er uten tvil lampene våre. Jeg liker veldig godt danske ting, og har flere lamper designet av Arne Jacobsen. Blant annet en AJ pendel fra syttitallet, ferdigbulket og -ripet. Huset er fra attenhundretallet og innbyr nok til en helt annen interiørstil enn vi har. Derfor er nok det mest overraskende aspektet at vi har det møblert i en helt annen stil. Jeg liker kontrasten ekstra godt - malte tømmervegger mot Montanabord og AJ lamper.
SusanneGullet Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Det er to bilder jeg får utrolig mye komplimenter på. Det er to rammer med ca 10 forskjellige bilder av meg og samboeren da vi var små, lykkelige stunder fra barndommen våres. Alle som ser de kommenterer de. Men blikkfanget er vel lysekrona vår.
SummerJoy Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Akkurat nå føler jeg at WOW'en er kartell bourgie lampen, selvom den er relativt vanlig, så er den virkelig wow, og lyser opp stuen. Ellers så er jeg fan av små detaljer, f.eks spottene vi har i GULVET i gangen. (ikke så vanlig, å ha spotter i gulv )og f.eks muligheten vi har for å ha farget LED lys på kjøkkenet om kvelden. (en piffig detalj i et ellers klassisk, moderne litt minimalistisk hjem i rolige fargetoner).. Snart skal jeg begynne på en fet bildevegg som jeg håper blir en wow faktor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå