AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Har vært gjennom en vond periode med kjæresten. Forholdet er ganske ferskt og vi har mange problemer. Jeg har i det siste vært snurt fordi han sjelden skriver meldinger eller ringer. På lørdag ville han absolutt på fest alene og han dro på nach med venner av meg og sa at "forholdet vårt gikk til h******" til vennene mine. Jeg lå hjemme og grein. Vi har som nevnt flere problemer i forholdet, men etter en lang snakk i dag bunner det ut i at han ikke har tid nok til meg. Han føler ikke han kan tilfredstille meg, fordi jeg krever mer enn han kan gi. Jobben hans har dritt-tider, enten jobber han hele tiden, eller så sover han pga han begynner om natten. Når han har fri vil han dele tiden sin på meg, kompisen og seg selv alene. Jeg syns det er sårt å ikke være førstepri. Han sa rett ut at kompisen var viktigere enn dama. Han sa også at jeg ikke kom til å bli prioitert, han kan ikke love meg noe. Han kunne prøve å være mer aktiv med meldinger, men kunne ikke love noe pga han er "bare sløv med meldinger". Jeg er helt tom nå og trenger råd. Jeg har fått valget om jeg vil godta situasjonen slik den er (ha kontakt mye sjeldnere enn hva jeg har behov for og bli nedprioitert), eller slå opp. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Thefainter Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 (endret) Dette hørtes ikke ut som et bra forhold, men du må jo selv avgjøre om du vil være i et forhold til en som sier at dere to "går til helvete" til alle andre... Endret 12. september 2010 av Thefainter
Piper Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Høres rett og slett ikke ut som han er så veldig interessert i deg, for hadde han vært det ville han prioritert deg fremfor kameratene.
Envy Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Høres rett og slett ikke ut som han er så veldig interessert i deg, for hadde han vært det ville han prioritert deg fremfor kameratene. Signerer denne! Høres ut som du bør droppe han. Høres ut som det før eller siden kommer til å gå galt uansett, om han har den innstillingen. Høres hardt og brutalt ut, men sånn er det dessverre
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Han har den innstillingen pga vonde erfaringer tidligere. Jeg har bedt han gi meg en sjanse uavhengig av hva slags dritt andre jenter har gjort mot han. Likevel klarer han ikke la være å være på hugget. Jeg er vant med å være første pri. Misliker sterkt at en kompis skal få nesten 50% av tiden. Jeg tør ikke konfrontere han særlig med det, fordi han sier kompiser varer evig, men damer kommer og går. Han har tidligere mistet venner pga han har brukt all tid på damen. Derfor må han i hans øyner bruke masse tid på kompisen. Han har ikke kapasitet til å tilfredsstille meg tidsmessig. Kan godt hende vi kun ser hverandre en dag ila helgen liksom.... TS
LitaPia Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 hørtes ut som xn min det der. Det lureste jeg gjorde var å gå ifra ham! Nå er jeg i et forhold med en mann som behandler meg som gull
Breakeven Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Høres også ut som eksen min. Han sa rett ut til meg at han kom til å prioritere kompisene framfor meg før han skulle i militæret. Permen kom til og bli brukt på kompisene hans, ikke meg. Det viste seg at han bare var for feig og redd til og slå opp og at han egentlig ikke var interessert i meg lenger. Gå før du blir enda mer såret. Jeg tror det forholdet kommer til og gå i dass senere uansett, så gå mens du fortsatt har verdigheten din i behold.
Ava Mae Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Jeg har også en slik eks og han er nettopp en eks for en grunn.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Trist å høre:( Så jeg har "rett til" å kreve at jeg blir prioitert fremfor bestekompisen? Jeg mener at hvis han virkelig er interessert i meg så bruker har mesteparten av tiden sin på meg, men han mener det er urimelig at jeg forventer å få all tid, for han må bruke tiden på annet og andre også.
Piper Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 Han har den innstillingen pga vonde erfaringer tidligere. Jeg har bedt han gi meg en sjanse uavhengig av hva slags dritt andre jenter har gjort mot han. Likevel klarer han ikke la være å være på hugget. Jeg er vant med å være første pri. Misliker sterkt at en kompis skal få nesten 50% av tiden. Jeg tør ikke konfrontere han særlig med det, fordi han sier kompiser varer evig, men damer kommer og går. Han har tidligere mistet venner pga han har brukt all tid på damen. Derfor må han i hans øyner bruke masse tid på kompisen. Han har ikke kapasitet til å tilfredsstille meg tidsmessig. Kan godt hende vi kun ser hverandre en dag ila helgen liksom.... TS Da er det like greit å være singel, for jeg hadde aldri akseptert å bli behandlet slik bare fordi han ahr blitt såret før. Det er da virkelig ikke deg som har gjort det. Så klarer han ikke å forstå at du er du, og hun andre er en helt annen, bør han kanskej være singel til han er ferdig med gammel dritt. Det er slitsomt å skulle hente opp igjen noe man selv ikke ahr gjort, der man hele tiden må overbevise den andre om at man er annerledes enn den personen som har såret en før. Men det er ikke riktig ovenfor deg, for det er ikke du som har gjort det, og skal ikke dermed bli straffet for noe du ikke har gjort. Han er ikke kalr for et nytt forhold, og får holde seg til kameratene sine for nå. Min mening
Envy Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 Trist å høre:( Så jeg har "rett til" å kreve at jeg blir prioitert fremfor bestekompisen? Jeg mener at hvis han virkelig er interessert i meg så bruker har mesteparten av tiden sin på meg, men han mener det er urimelig at jeg forventer å få all tid, for han må bruke tiden på annet og andre også. Det er klart man skal fordele tiden sin, men kjæresten bør nå være forstepri uansett.. hvertfall i min verden. Hvis han ønsker seg en fremtid med deg (hvilket man jo bør gjøre om man først skal legge energien sin i et forhold) bør han jo faktisk ha deg øverst på prioriteringslisten, da du kommer til å være den som skal stå ved han side i tykt og tynt resten av livet. Sånn tenker i alle fall jeg!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Min fyr er også sånn. Veldig kjedelig at vi ikke ser hverandre, men jeg er såpass teit at jeg ikke orker slå opp. Pga hater å være singel:(
Oreokjeks Skrevet 13. september 2010 #13 Skrevet 13. september 2010 Du er garantert en flott jente som innerst inne vet at du fortjener så utrolig mye bedre! Dette kan ikke være særlig seriøst, og da det ikke er seriøst, hva er vitsen i å gi det mer oppmerksomhet? Face it, det vil ikke fungere i det hele tatt over lenger tid! Bruk heller tiden og energien på å lete etter en fyr som fortjener deg! Lykke til
Colargol Skrevet 13. september 2010 #14 Skrevet 13. september 2010 (endret) Har vært gjennom en vond periode med kjæresten. Forholdet er ganske ferskt og vi har mange problemer. Jeg har i det siste vært snurt fordi han sjelden skriver meldinger eller ringer. På lørdag ville han absolutt på fest alene og han dro på nach med venner av meg og sa at "forholdet vårt gikk til h******" til vennene mine. Jeg lå hjemme og grein. Vi har som nevnt flere problemer i forholdet, men etter en lang snakk i dag bunner det ut i at han ikke har tid nok til meg. Han føler ikke han kan tilfredstille meg, fordi jeg krever mer enn han kan gi. Jobben hans har dritt-tider, enten jobber han hele tiden, eller så sover han pga han begynner om natten. Når han har fri vil han dele tiden sin på meg, kompisen og seg selv alene. Jeg syns det er sårt å ikke være førstepri. Han sa rett ut at kompisen var viktigere enn dama. Han sa også at jeg ikke kom til å bli prioitert, han kan ikke love meg noe. Han kunne prøve å være mer aktiv med meldinger, men kunne ikke love noe pga han er "bare sløv med meldinger". Jeg har uthevet endel ting nå rett og slett fordi jeg er litt uenig med de andre som har svart her -og deg! Du er i et ferskt forhold -og allerede forventer du at at han skal kutte sine venner til fordel for deg, når han allerede har lite tid til overs. Hva med å gi forholdet litt tid før du "tar over livet hans" og gjør ham til tøffel? Jeg synes ikke det er det minste rart at han reagerer når du går rundt og bare er sur/sinna/irritert når dere møtes fordi du tenker på alt han ikke gjør bra nok når dere ikke er sammen -den eneste grunnen til at han ikke helt har troen på forholdet er fordi du reagerer sånn som du gjør. Hvorfor lå du hjemme og grein da han dro på fest med DINE venner? Hvorfor ble du ikke med eller dro ut/fant på noe annet selv? Klarer du å se det hele fra hans side? Han er singel, og er en fyr som lever et greit liv med jobben og kompiser -plutselig blir han forelsket og prøver da å fordele tiden han har til overs på de folka han ønsker å tilbringe fritiden sin med, deg inkludert. Så begynner du å mase, kreve mer -etter altfor kort tid. Du klager på det meste han gjør, han tilbringer ikke nom tid med deg, ringer ikke nok, sender ikke mange nok meldinger, forventer å bli behandlet som det eneste han skal tenke på og bruke tid på å tilfredsstille. Det er en ganske stor omvelting på rimelig kort tid synes du ikke? Er det rart han reagerer? Og at han ikke er vant til å sende 50 sms'er om dagen er jo ikke så unormalt, hverken for gutter eller jenter. Du må gi ham litt luft!! Jeg er vant med å være første pri. Misliker sterkt at en kompis skal få nesten 50% av tiden. Selv om du er vant til å være førstepri -så kan du ikke forvente at alle du møter på din vei behandler deg slik. Jeg tør ikke konfrontere han særlig med det, fordi han sier kompiser varer evig, men damer kommer og går. Han har jo rett i dette -å bli kjæreste med noen betyr ikke automatisk at man skal leve resten av livet sammen. Inntil man finner den man ønsker å dele livet med så er det faktisk slik at kjærester kommer og går. Og for noen veldig få så er det "kjærlighet ved første blikk som varer livet ut", men de er i mindretall! Det tar tid å bli kjærester og det tar tid når det kommer til retten til å ha "førstepri". Selvsagt bør også han være i dette forholdet -men det du sier er jo at han har forsøkt, det var bare ikke nok for deg -og nå begynner han å ta noen skritt tilbake fordi han føler at han må få muligheten til å puste. Folk er forskjellige -og har dere forskjellige tanker om hvordan et forhold bør være og setter forskjellige krav så må dere jo finne ut av om dere passer sammen. Men du kan ikke forvente at han undertrykker sine meninger for å gi deg alt, du kan ikke forandre ham eller kreve at han skal forandre seg -vil dere ha hverandre på tross av forskjeller og uenigheter, så må dere finne noen kompromisser. Endret 13. september 2010 av Colargol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå