Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2010 #1 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har veldig lyst på en "frosty" matt neglelakk i en knall farge. Synes det er veldig tøft, men finner det ingen plasser : ( Hjelp? x ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 12. september 2010 #2 Del Skrevet 12. september 2010 Matt neglelakk vet jeg ikke om, men Essie har en overlakk som gjør den matt. - Essie - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #3 Del Skrevet 12. september 2010 Frosty matt? Henger ikke helt på grep. Har du noen bilder å vise til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2010 #4 Del Skrevet 12. september 2010 OPI har jo noen lakker som er i suede, er det den typen du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2010 #5 Del Skrevet 12. september 2010 Altså, når jeg mener "frosty" mener jeg egentlig bare den frosty glass effekten som får glasset til å se matt ut x ) Som når du tar et glass ut av kjøleskapet? Dårlig til å forklare, haha. Så at OPI hadde fått en ny kolleksjon, ja! : D Har de kommet til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2010 #6 Del Skrevet 12. september 2010 Matt neglelakk vet jeg ikke om, men Essie har en overlakk som gjør den matt. - Essie - Er det noe man må kjøpe online...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2010 #7 Del Skrevet 12. september 2010 den fås hos kicks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2010 #8 Del Skrevet 12. september 2010 og opi utvalget i norge er elendig, jeg har ikke funnet noen av de i norge Men damen på kicks sa de skulle få inn større utvalg i løpet av høsten, så verdt å følge med der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2010 #9 Del Skrevet 12. september 2010 Her i byen har vi en neglepleie og frisør salong som selger en del OPI (takk gud for det!) også er det noen på cubus, men der er utvalget ræva. Jeg føler meg litt dum som spør om dette - men er kicks en butikk man ser overalt? Jeg kan ikke huske å ha sett den i Stavanger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2010 #10 Del Skrevet 12. september 2010 vi fikk det i bergen for ca ett år siden, aner ikke hvor de er ellers i landet, så kan være det ikke er noen Men om du har en neglepleier kan du høre om de har mulighet til å bestille for deg, eventuelt kjøpe på nett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #11 Del Skrevet 13. september 2010 Hei! Vet at ELF har en overlakk som gjør neglelakken din matt. Koster bare 16 kr! [url=http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=189¤cy=NOK]Matt overlakk ELF[/url Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #12 Del Skrevet 13. september 2010 Hei! Vet at ELF har en overlakk som gjør neglelakken din matt. Koster bare 16 kr! http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=189¤cy=NOK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 13. september 2010 #13 Del Skrevet 13. september 2010 Isadora har matt overlakk, og den selges på bl.a. Vita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå