Gjest -L- Skrevet 12. september 2010 #1 Del Skrevet 12. september 2010 Hadde en veldig kjekk opplevelse forrige uke. Var på fest hvor gjennomsnitts alderen var 7-8 år høyere enn min xD, eg er forøvrig 20. Det som forbauset meg var at i motsettning til de damene eg møter på min alder så var ikkje disse redd for å vise personlighet i det hele tatt. Nesten alle eg snakket med hadde egne særtrekk som var døds tidige og de var ikkje redd for å dumme seg ut eller å være seg selv. Det eg lurer på er egentlig når begynner damer å bli såpass trygge på seg selv at de tør å vise personlighet. Eg tenker jo at dette er inviduelt og for eg har møtt noen damer som har sine spesielle og gøye ting xD. Samtidig så tror eg at alderen har mye å si her. Gleder meg til å bli eldre eg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 12. september 2010 #2 Del Skrevet 12. september 2010 Min erfaring er 30 +/- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sæzzy Skrevet 12. september 2010 #3 Del Skrevet 12. september 2010 Hehe, vel ja... Det sies at i 30 års alderen, da er vi mer eller mindre oss selv. Dette varierer nok litt, men kan nok gi en pekepinn. Jeg var selv på en fest for en stund siden med yngre gutter. Jeg er nærmere 30, og de hadde fylt 20. Det hadde det kjempe gøy med oss jentene som nærmer seg 30, for endelig var det noen som turte å kødde, drite seg ut og lignende, sa de. Selv hadde jeg det ganske morsomt selv også, for tullinga var på et helt annen nivå, enn med en kar på 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 12. september 2010 #4 Del Skrevet 12. september 2010 Hehe, vel ja... Det sies at i 30 års alderen, da er vi mer eller mindre oss selv. Dette varierer nok litt, men kan nok gi en pekepinn. Jeg var selv på en fest for en stund siden med yngre gutter. Jeg er nærmere 30, og de hadde fylt 20. Det hadde det kjempe gøy med oss jentene som nærmer seg 30, for endelig var det noen som turte å kødde, drite seg ut og lignende, sa de. Selv hadde jeg det ganske morsomt selv også, for tullinga var på et helt annen nivå, enn med en kar på 30. Tullingen var på et helt annet nivå xD, det kan du trygt si :D. Merket så sykt forskjellen på å ha en samtale som eg normalt finner kjedelig med en som ikkje viser personlighet, kontra å ha den med en som viser personlighet. Selv om det er samme samtlanen er det på en måte ikkje den samme samtalen, den er helt annerledes. Forskjellen er kanskje kjemien som er eller ikkje er tilstede? Syntes det er litt ironisk og. Det er som regel jenter som søker etter eldre menn, men eg forsto då at eg faktisk søker etter en som er eldre eller mer moden enn de eg møter på egen alder xD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 12. september 2010 #5 Del Skrevet 12. september 2010 Dette er grunnen til at jeg velger bort festing i helgene. Er 21 å henger som regel med jevnaldrene jenter og ned til 18. Jentene sitter bare der å er kjipe, de mindre pene snakker med hverandre mens de peneste sitter å er hovne i tryne å ser nærmest dumt på en om man prøver å ha en normal samtale - uten noen videre intensjoner. Gleder meg til å treffe på en gjeng som virkelig kan feste, med jenter som kan få meg til å le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 12. september 2010 #6 Del Skrevet 12. september 2010 Veldig mange intervjuer med damer som er over 40 sier at de likte å bli 40 for da er de mer trygge på seg selv og tør å være seg selv. Tror kanskje når man nærmer seg 30 at man skjønner at livet er mer enn å tenke på hva andre måtte si om en. Det er ikke så viktig lenger å drite seg ut, og man vet litt mer om hvem man vil være og hvem man er. Men alle aldre har sin sjarm. Er godt å være 20 også å ikke vite alt hva livet bringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå