Knøttet Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Hvordan i alle dager setter jeg sammen dette røret av ei seng?! Den ubrukelige bruksanvisningen var jo uforståelig, og veldig kort ... Vi får bare opp maks to sider, enten én kortside og én langside, eller de to langsidene, de andre nekter å låse seg. Hjelp!
skoeska Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 (endret) Hvis jeg ikke husker feil må du først sette opp kortsidene. Så setter du opp langsidene etterpå. Du har jo fått opp både langside og kortside, så du vet hvordan du får dem i lås. Men jeg vet, de er litt vanskelige de sengene der. Vi brukte også lang tid på å sette den opp første gangen. Hm.. Eller var det langsidene først? Ble usikker. Endret 12. september 2010 av skoeska
Knøttet Skrevet 12. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2010 Hvis jeg ikke husker feil må du først sette opp kortsidene. Så setter du opp langsidene etterpå. Du har jo fått opp både langside og kortside, så du vet hvordan du får dem i lås. Men jeg vet, de er litt vanskelige de sengene der. Vi brukte også lang tid på å sette den opp første gangen. Hm.. Eller var det langsidene først? Ble usikker. Tror det står kortsidene først i bruksanvisningen, men den er jo veldigmangelfull, da ... Jeg vet dessverre ikke hvordan jeg får den i lås, det var noen andre som fikk det til- og de fikk det vel til ved en tilfeldighet ... Drittseng!
nattergal Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Hvordan i alle dager setter jeg sammen dette røret av ei seng?! Den ubrukelige bruksanvisningen var jo uforståelig, og veldig kort ... Vi får bare opp maks to sider, enten én kortside og én langside, eller de to langsidene, de andre nekter å låse seg. Hjelp! Hei, ikke legg bunnen ned før du har låst alle sidene.Sånn er det ihverfall på de reisesengene vi har .Ikke samme merke men kan jo være samme teknikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå