Gjest Melina* Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Jeg er på jakt etter kattebur (beregnet på kjøreturer) til en kattunge, som antakeligvis kommer til å bli en middels stor katt etter hvert. Er det noen som vet om dyrebutikker eller lignende i Oslo og/eller omegn som selger dette til en rimelig pris?
Kamikatze Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Det så jeg i en postkassereklame forrige uke, men husker ikke om det var rema1000 eller europris som hadde transportbur til en hundreogfemtilapp... :klø:
Amys Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Europris har for rundt 200 (av den typen med både dør foran og mulighet for å ta av "toppen")
Plutseliten Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Europris har for rundt 200 (av den typen med både dør foran og mulighet for å ta av "toppen") Ja, har også et derifra. Man forventer kanskje å få en plastboks av et bur fra europris, men det er god kvalitet på burene. Til å bare kjøre småturer hit og dit så er disse burene mer enn greie nok
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Takk for tips. Jeg leter selv etter et kattebur for mine rottegutter. De er såpass store at det å putte to-tre hannrotter i en reisebolle, beregnet på rotter, ikke er mulig. Det er ikke plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå