Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer bare på hvordan jeg kan spørre ham på en måte som ikke høres ''flaut'' ut, men at det er høflig nok til å kunne få et svar på det.. ;)

Jeg lurer direkte på om han har hatt sex med ei jente før, men vil helst ikke bruke akkurat ordet ''sex'' med det første.

Kommer på andre måter, men er likevel ikke heelt fornøyd med dem, hehe :P

1) Har du hatt ordentlig intim kontakt med ei jente?

2) Er du jomfru? (HAHAHA, deeet er teit måte å spørre på ! :P )

3) Har du hatt samleie før?

Kan det være greit å snakke om det på tlf? :sjenert:

Takker for forslag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du dyppet staven før?

Har det vært noe acion på deg i sengehalmen?

Har du lekeslåss med en jente naken før?

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

"Har du pult før?"

evt så er faktisk "er du jomfru?" ganske bra.

Er vel ikke vits å pakke det inn? Ta tyren ved hornene :)

Skrevet

Hvorfor lurer du? Er det en kjæreste som du ikke er helt fornøyd med i senga? Om han er helt uerfaren er det vel opp til han om og når han skal fortelle dette.

Skrevet

Hvorfor lurer du? Er det en kjæreste som du ikke er helt fornøyd med i senga? Om han er helt uerfaren er det vel opp til han om og når han skal fortelle dette.

Vel, det er en kjæreste som gjør det slik at begge har et åpent forhold til hverandre, og vi tillater hverandre å spørre den ene om hva som helst ,- nettopp for å kjenne personen ENDA bedre.

Vi har ikke hatt sex enda, men det skal kunne gå an å stille mannen dette spørsmålet som et av de personlige spørsmålene, siden jeg vet at han har hatt noen forhold. Jég er den som ønsker å vite det, og siden han og jeg er åpne, så vil jeg spørre ham. Og da vil jeg også legge til, slik som han også sier til meg, at han kan velge om han ønsker å svare eller ikke.

Skrevet

har du liggi med noen før meg?

har du vert i senga med andre?

Gjest Thefainter
Skrevet

2) Er du jomfru?

Denne! Enkelt og greit, og spørsmålet kan ikke misforstås :jepp:

Skrevet

Det går vel an å spørre hvor mange han har hatt før?

Skrevet

Syns i allefall du bør vente med sex med denne gutten til du ikke lenger syns det er flaut/et problem å spørre ham om tidliger seksuelle erfaringer.

Skrevet

Syns i allefall du bør vente med sex med denne gutten til du ikke lenger syns det er flaut/et problem å spørre ham om tidliger seksuelle erfaringer.

Helt enig. Herregud. Det er da bare å spørre. Eller kanskje ikke. Jeg er aldri redd for å spørre om noe, men så er jeg jo stadig singel også..

Skrevet

Helt enig. Herregud. Det er da bare å spørre. Eller kanskje ikke. Jeg er aldri redd for å spørre om noe, men så er jeg jo stadig singel også..

Vet dere hva? Jeg tror faktisk jeg ikke er så veldig flau over å snakke om det lenger. Men jeg er bare sånn av natur som ikke snakker og sier SEX sånn rett ut. Men det med ''er du jomfru'' er visst bare greit og ''ren'' måte å spørre på likevel!

Men så lurer jeg på noe.. la oss si at han f.eks faktisk HAR hatt sex i livet, men har brukt kondom under opplegget: er det også med på å avgjøre om han er jomfru eller ikke?

Altså, eks: Han brukte kondom: Er han jomfru eller IKKE jomfru fordi han HAR <<kommet seg inn>> ?

eks: Han brukte ikke kondom: Da er han klart ikke jomfru.

Hilsen ts.

Gjest Thefainter
Skrevet

Har han hatt sex så er han ikke jomfru...Med eller uten kondom :ler:

Skrevet

hahaha, daså! :P måtte bare være helt 100 % sikker. Men jeg er så spent på svaret, og jeg vil spørre han om det på tlf senere i kveld. (Dette med tanke på at han også snakker om følelser og dype ting ,- på telefon i tillegg til å ha møttes face to face. En utrolig fyr.) Men dette jeg lurer på nå er jo tross alt om sex. Vi møttes i går - og vi stilte hverandre spørsmål ,- og da kunne jeg jo ha spurt han om dette i tillegg!! søren heller altså. Han sa jo det bare var å spørre! hehe.. Men da hadde jeg ikke tenkt grundig gjennom måten å spørre han om dette på - før nå :)

Det er vel bedre å ta det muntlig enn via chat, tenker jeg. Da går det vel greit å ta dette på tlf også?

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hvor gammel er dere, TS?

Du bør vite at man mister jomfrudommen uansett om man bruker kondom eller ikke. Det virker egentlig for meg som om du ikke er helt moden for å ha sex enda. Du legger fram problemstillinga på et litt "barnslig" nivå.

Jeg skal ikke formane deg verken den ene eller den andre veien. Du bestemmer selv. Er du kåt, og vet hva du begir deg utpå, så kjør på. Men jeg håper du har lært om bruk av kondom (ikke bare teori, men også prøvd å sette den på en dildo etc) og andre sikkerhetsregler når det gjelder sex.

For sånn som det virker på meg mangler du en del generell "basisinformasjon" som du burde ha med deg.

Skrevet

Hei.

Jeg lurer bare på hvordan jeg kan spørre ham

Hadde vært kjekt om overskriften var korrekt.."Hvilken høflig måte" blir helt feil.

Skrevet

Hvor gammel er dere, TS?

Du bør vite at man mister jomfrudommen uansett om man bruker kondom eller ikke. Det virker egentlig for meg som om du ikke er helt moden for å ha sex enda. Du legger fram problemstillinga på et litt "barnslig" nivå.

Jeg skal ikke formane deg verken den ene eller den andre veien. Du bestemmer selv. Er du kåt, og vet hva du begir deg utpå, så kjør på. Men jeg håper du har lært om bruk av kondom (ikke bare teori, men også prøvd å sette den på en dildo etc) og andre sikkerhetsregler når det gjelder sex.

For sånn som det virker på meg mangler du en del generell "basisinformasjon" som du burde ha med deg.

Du har misforstått alt sammen, frøken. Jeg er ikke ute etter å ha samleie. Dessuten blåser jeg i hvordan måten jeg har lagt ut probemstillingen på ser ut for deg. Dette er en helt normal måte å skrive ned dette på, ingen andre har sett feil på dette enn deg :)

Slike komentarer kan enkelte spare for seg selv. Det er tross alt ikke det jeg ber om. ;) Og dessuten: Så VET jeg alt om det du kaller ''basisinformasjon''. Jeg trenger ingen avsporere på dette forumet. Svar på spørsmålene mine - så går du ut av forumet. Så enkelt!

Men uansett ,- jeg vet hva jeg skal gjøre videre. Trenger ikke flere svar.

Skrevet

Problemet med å spørre om noen er jomfru er at de kan svare "nei, eg er vannmann/skorpion/tyr etc". :nigo:

Skrevet

Nå, var han jomfru? ;)

Møttes dere på nettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...