AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 hei, Kan noen gi meg et tips om en foundation som dekker bra og har gulundertone? Helst ikke alt for dyr Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne...
DesertRose Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Jeg vet dessverre lite siden jeg selv ikke har gule undertoner. Men vet at mineralsminke gjerne har del i rosa/kald, nøytral eller gul/varm Jeg vet at Tikei og ID har dette. Tror Everyday minerals og har bra utvalg her. Ikke testet sistenevnte så ikke helt sikker.
BeautyFuzz Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 MAC sine foundations har gule undertoner (C og NC heter de gule undertonene) (W og NW er de rosa undertonene) MAC får du i Trondheim , Oslo, Bergen og Stavanger - Du får dem også på nett til en billig penge:)
Gjest Heidila Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 mac og makeupstore også glominerals
oven Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Mary Kay har gul undertone i tre av sine. :)Det er i 3 serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå