SummerJoy Skrevet 13. september 2010 #21 Skrevet 13. september 2010 Kommer vel an på buksen og. Den jeansen jeg snakket om hadde nesten ikke stretch (enda det var gravidebukse!) og da sier det seg vel selv at det fort ble trangt.
Gjest Iril Skrevet 13. september 2010 #22 Skrevet 13. september 2010 (Og størrelsene til HM har jeg ikke forstått meg på, jeg bruker stort sett 38/40 i bukser, men buksen til HM måtte jeg opp i str 46 for å få på meg? :klø: :dåne:) Så rart, jeg føler nemlig at de er store i størrelsen. Nå har jeg riktignok gått ned en del i vekt, men ikke sååå mye og mine bukser fra H&M er tre størrelser mindre enn jeg brukte før svangerskapet, og jeg ser at den burde vært enda mindre. Det må være enorm forskjell på modellene da.. :klø:
Jesse Skrevet 13. september 2010 #23 Skrevet 13. september 2010 Var på shopping på lørdag, og prøvde flere forskjellige mammabukser på HM, og det var stor forskjell i størrelsen fra modell til modell!
Gjest Enny Skrevet 13. september 2010 #24 Skrevet 13. september 2010 Jeg tror også det er forskjellig fra modell til modell på H&M. (Tenker på vanlige klær) Da jeg var gravid kjøpte jeg klær i alt fra S til XL der.
Aftensol Skrevet 16. september 2010 #25 Skrevet 16. september 2010 Jeg har også flere bukser fra MamaLicious, og de er jeg utrolig fornøyd med. Rimelige og de har også reguleringmuligheter i livet, sitter godt og ser bra ut Har en bukse fra HM, ikke like fornøyd med den. (Og størrelsene til HM har jeg ikke forstått meg på, jeg bruker stort sett 38/40 i bukser, men buksen til HM måtte jeg opp i str 46 for å få på meg? :klø: :dåne:) Sånn hadde jeg det også... Noen av modellene fikk jeg ikke over knærne, mens andre passet helt fint eller var for store.. Jeg brukte som regel en strikk festet i knappehullet og rundt knappen, og lange singletter fra vero moda eller cubus
O'hara Skrevet 16. september 2010 #26 Skrevet 16. september 2010 Jeg har kjøpt et drøss med topper fra Cubus, disse som man kan kjøpe 2 for 179,-. De er såpass lange at de går over magen, og koster ikke all verden
Gjest imli Skrevet 16. september 2010 #27 Skrevet 16. september 2010 For min del satt snekkerbukser best. Fekk ikkje spesielt stor mage, men desto større rumpe og lår...
Ava Mae Skrevet 16. september 2010 Forfatter #28 Skrevet 16. september 2010 Jeg har funnet en løsning på bukseproblemet mitt med H&M buksa som sklir ned over hoftene hvertfall. På Bik Bok har de også en del basistopper som er lange og ganske trange helt nederst. Jeg bruker de sammen med buksa som rett og slett holder den på plass mens jeg håper på litt mer polstring rundt hoftene som til syvende og sist kan gjøre jobben selv
Gulrot Skrevet 16. september 2010 #29 Skrevet 16. september 2010 jeg bruker til vanlig str 34 i klær, men var nødt til å ty til str 38 i mammaklær forrige uke. Jeg har faktisk ikke lagt så mye på meg, kun litt på magen såklart. Det var himmelsk å hoppe inn i en mammabukse fra H&M etter å ha slitt med å få på meg mine vanlige bukser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå