Gå til innhold

STILLE klitorisvibrator?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en rimelig (ikke mer enn 250kr) og kraftig, klitorisvibrator som IKKE lager lyd. Jeg er aldri helt for meg selv, da veggene i kollektive er så tynne at jeg hører når naboene skriver på tastaturet, og badedøren har en mange cm stor sprekk nederst så det er ikke en mulighet heller. Derfor må den være så stillegående som mulig. Har prøvd flere, og lest mange omtaler, men har ennå ikke funnet en som både er stille og kraftig! Har dere noen tips? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det gjorde venninna mi når hun hadde besøk av kjæresten. De satte på musikk, men likevel hørte vi litt når vi gikk forbi. Badet var rett ved siden av rommet hennes.

Men, det er da naturlig, så om man hører noen lyder tenker de fleste at: Nå er det noen som koser seg ;)

Skrevet

Ja, sett på musikk. :nigo:

Kamikatze, hva er det profil-bildet ditt skal forestille?

Har lurt på ette lenge ... :sjenert:

Skrevet

Kamikatze, hva er det profil-bildet ditt skal forestille?

Har lurt på ette lenge ... :sjenert:

Profilbildet er bananvaffelen fra en vaffelorgie ca. i forfjor. Avataren er en bedagelig katt. (Trodde jeg hadde det av flaggerpusen, men det var purkeren, hehe.)

Hvis noen hører noe når du har stereoen på, har du enten for små høytalere eller for beskjeden musikksmak, trådstarter.

Skrevet

Profilbildet er bananvaffelen fra en vaffelorgie ca. i forfjor. Avataren er en bedagelig katt. (Trodde jeg hadde det av flaggerpusen, men det var purkeren, hehe.)

Hvis noen hører noe når du har stereoen på, har du enten for små høytalere eller for beskjeden musikksmak, trådstarter.

Ah, nå ser jeg det. Det er bakbena og halen til en katt som ligger på ryggen. Ser ut som om den tipper over, iallefall ligger bedagelig ;)

Gjest Flaggermusa
Skrevet

LAise, ja jeg vet om en slik klitorisvibrator.

Bor i Kollektiv selv, og dermed var jeg ute etter samme greia.

På kondomeriet har de en liten sak som kalles bullett... den er helt heftig, vibrerer mye sterkere enn noen andre klitorisvibratorer jeg har "møtt", og lager så godt som ingen lyd.. Er litt usikker på prisen, men det kan du jo sjekke opp ;-) Good luck

Skrevet

Har naturligvis på musikk, men så lytt som det er her, kan man godt skilne de to lydene fra hverandre (har ikke stereo bare data). Helt greit at de vet hva jeg driver med, men de får sikkert sin dose når typen er på besøk, dessuten behøver de ikke vite alt hele tiden. Ærlig talt, jeg trenger ikke avledningslyder, jeg trenger en vibrator.

Skrevet

Dette lurer jeg også på, men jeg er mer på jakt etter en spesiell type. Har dere sett klitorisstimulatoren på vibratoren av typen rabitt o.l? Der er det to sånne myke "pinner" som kiler. Jeg kunne tenkt bare bare den delen :) Ikke alltid jeg gidder å putte hele inn.

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Den ser jo digg ut da!

Skrevet

Nå er ikke dette et svar på det du spør om, men om du er så engstelig for lyder, kan du vel onanere på vanlig måte? Det blir det ikke mye støy av, hvis du ligger noenlunde rolig i sengen og ikke stønner og lager altfor høye koselyder.

Skrevet

Nå er ikke dette et svar på det du spør om, men om du er så engstelig for lyder, kan du vel onanere på vanlig måte? Det blir det ikke mye støy av, hvis du ligger noenlunde rolig i sengen og ikke stønner og lager altfor høye koselyder.

Greit å bytte på litt vel? :popcorn:

Skrevet

LAise, ja jeg vet om en slik klitorisvibrator.

Bor i Kollektiv selv, og dermed var jeg ute etter samme greia.

På kondomeriet har de en liten sak som kalles bullett... den er helt heftig, vibrerer mye sterkere enn noen andre klitorisvibratorer jeg har "møtt", og lager så godt som ingen lyd.. Er litt usikker på prisen, men det kan du jo sjekke opp ;-) Good luck

Det er mange som heter noe med bullet, hvilken er det du mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...