Gå til innhold

voksen men sliter fortsatt med familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså vært problem å vanskeligheter med famlien i alle år.

og jeg har ikke lov å reagere på noe. da er jeg teit dum blåst osv... å jeg kan ikke si at jeg slit å evnt må ha medisiner, fordi jeg har d ille pga forholdene slik de er. eller å si noe tilbake eller få uttrykke meg

hvor mye skal en godta egentli.? er jo dritt slenging å sure miner hver gang besøker de, og da reiser jeg på besøk etter å ha fått masse mellinga å telefoner om at jeg må tenk på de å tantebarna ¨,........ (er jo ork å dra på besøk når det da er snakk omm detta å da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte å bryte med deler av min familie. "Det" tok ikke slutt, og hadde nok fortsatt den dag i dag hvis jeg ikke hadde satt foten ned. Familieforhold kan være veldig, veldig vanskelig.

Skrevet

om jeg kutter å snakk med noen så blir det jo alle. når foreldre bor ilag, får jeg ikke hatt kontakt med bare en av dem

om jeg bryt med søsken så går jo d på tnatebarna

,men må kansje bare la det skje?

men når en er passert 30 og ting pågått sia æ va heilt lita så må kansje bare få sett fot ned?

Skrevet

Jeg synes du skal si til dem at de ikke skal snakke til deg på den måten der, hvis de bare ler av deg eller latterliggjør deg, bli jævlig forbanna! De har ingen rett til å tråkke på deg og dine følelser hele tiden som de vil.

Eller ja, bare kutt kontakten.

Man kan ikke fortsette å la seg krenke på den måten der, enten må de skjerpe seg ellers så stikker du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...