Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i en leilighet. Helt grei størrelse, men har ikke plass til mange bokhyller...så hvor i alle dager skal jeg oppbevare bøkene etterhvert?? :sjenert:

Hva er deres løsninger? Spesielt dere som har en del etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enkle bokhyller til å henge på veggene er en god løsning om du ikke har plass til stående bokhyller. Da kan du plasere hyllene ganske høyt oppe på veggene og sette de slik at hyllene blir naturlige bokstøttet for hverandre:

Disse koster heller ikke mye på f.eks. Ikea.

Er det bøker som ikke er så store kan man plasere de dobbelt i hver hylle. Jeg gjør det med pocketene mine, da har jeg to rader med pocketer i en hylle. Ikea har også smale bokhyller på 40cm bredde, dise fungerer også bra :)

Jeg bor selv på 12kvadrats hybelleilighet og har mange bøker siden jeg samler på donaldpoceter og barnebøker ;)

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Nå bor vi i hus, men vi leser mye alle sammen så det begynner å bli vanskelig å finne naturlige steder for oppbevaring av bøker. Vi har vanlige bokhyller i stua, samt en hylle som går oppunder taket nesten hele veien rundt og alle disse er fylt med bøker (veldig greit å kunne utnytte plassen under taket, anbefaler det hvis du bor trangt). Så har vi bokhyller både på soverommene og i kjellerstua og nå spekulerer vi på å sette opp hyller i gangen og på veggene i trappene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...