Gå til innhold

Blod og gul "gugge" som kommer ut etter analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trykker av for anonym her - dette er meget privat.

I går kveld møtte jeg en kamerat jeg av og til har sex med. Vi var begge temmelig beruset, husker ikke så mye, men vi endte opp med å ha sex hjemme hos meg, og tydeligvis analsex. Jeg har knapt hatt analsex før, så er ikke "trent opp" der bak, og etter det jeg har skjønt så brukte vi heller ikke glidemiddel i natt. Jeg har nemlig ingenting i hus for øyeblikket, og han hadde ikke med seg heller.

Jeg våknet av store smerter i dag tidlig, og det var blod på lakenet. Gikk på do for å sjekke, og oppdaget at det stadig rant blod fra endetarmsåpningen. Hadde en merkelig fornemmelse "inni der", hadde problemer med å gå skikkelig og alt var bare helt forj*vlig. Nå skal det nevnes at jeg i tillegg var ekstremt fyllesjuk, så dere kan tenke dere hvilken herlig morgen jeg har hatt :sukk:

Festet et stort bind i trusa, og har nå slumret i sofaen i noen timer (kameraten min dro hjem til seg etter en dusj). Gikk på do for å sjekke bindet for litt siden, og det var blodflekkete, pluss at det var noe gulaktig, levret, illeluktende gugg også! Utrolig ekkelt, og det gjør så vondt der inne, en blanding mellom verk og svie. Skjønner ikke hva som har skjedd, kjennes jo ut som om jeg har blitt kraftig voldtatt av kjempen Goliat eller noe.. Jeg antar at jeg burde kontakte legevakt snarest, men dette vil være ekstremt flaut, så jeg håper jo i det lengste at dette er noe som vil ordne seg selv.. Hva i alle dager tror dere at dette er?? Sitter her ganske forstyrret nå, eller sitter og sitter, klarer knapt å sitte skikkelig.

Hilsen fortvilet (som for øvrig ALDRI skal utsette seg selv for fyllesex igjen..)

Skrevet

Fylle-analsex uten glidemiddel, jeg lurer på hvordan i alle land det lot seg gjennomføre da vi mennesker ikke har noen naturlig "smøring" der bak.

Du bør på legevakta uansett. Du kan ha skadet lukkemuskelen og det er mulig du trenger å sys.

Skrevet

:huh:

Har dessverre ikke så mye annet å si enn stakkars deg, du har forhåpentligvis lært leksa di, og ja.. du bør nok komme deg til legen. Øyeblikkelig!

Skrevet

Dere kan ikke ha blitt kreative når det gjelder glidemiddel? Vaniljesaus, geleer, vasilin, fuktighetskrem, osv?

Skrevet

Er du sikker på at denne guggen ikke er sæd som har blandet seg med litt avføring og skal ut?

Ikke så rart at det er ganske vondt når dere ikke har brukt glidemiddel :(

Skrevet

Iiik.. høres ikke godt ut. Ville kommet meg til legen for sikkerhets skyld.

Men jeg tipper også at det ikke er særlig farlig, det er ikke uvanlig å få rifter av analsex og gugga som kommer ut er vel en deilig blanding av sæd, blod og hva som ellers måtte befinne seg i tarmen din dagen derpå.

Skrevet

Den guggen er nok ufarlig, tarmen inneholder slim og sammen med div avføringsrester og sæd så ser det nok ikke lekkert ut. Er mest skeptsk til at du blør...du kan sikkert se det an utover dagen om det avtar eller stopper. Har aldri hatt anasex selv men her blitt advart av flere som sier det er vondt i flere dager etterpå.

Skrevet

Den guggen er nok ufarlig, tarmen inneholder slim og sammen med div avføringsrester og sæd så ser det nok ikke lekkert ut. Er mest skeptsk til at du blør...du kan sikkert se det an utover dagen om det avtar eller stopper. Har aldri hatt anasex selv men her blitt advart av flere som sier det er vondt i flere dager etterpå.

Det er ganske vanlig å få rifter og sår inni der (derfor det er så farlig med ubeskyttet analsex mtp HIV-smitte etc), og det gror også ganske langsomt. Er man analjomfru eller gjør det skikkelig røft så kan det blø godt har jeg hørt. Når man er drita så har man høyere smerteterskel, så det kan vel ha gått hardere for seg enn hun har fått med seg.

Det er vel også en mulighet for at det er hemorrider, de kan vel blø ganske kraftig (?). Vet ikke hvor farlig dette er da. Som sagt, en tur til legen er nok en idé. Ikke noe å være flau over, dette er jobben deres og de har sett det mange ganger før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...