Gå til innhold

Pusse opp bad i Oslo, rørleggeranbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innsett at jeg må pusse opp badet mitt. Jeg kan ikke gjøre noenting selv, og jeg vil ha noen som fikser alt. Jeg vil ikke måtte koordinere snekker, rørlegger og elektriker selv.

Kan noen anbefale et bra rørleggerfirma i Oslo som gjør alt? Og som er pålitelige og ikke altfor dyre?

Har dere noen erfaringer med hvor lang tid det tar å pusse opp et lite bad? Og ca pris? Det er på ca 3,5 kvm, og jeg må nok rive ut det meste, da det er mugg i dusjen. Vil få lagt varmekabler, må ha nye fliser, vil ha vegghengt toalett og muligens en dusjvegg. Skap og vask skal jeg ikke ha nytt, det er ganske nytt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CRB (crb.no) gjorde veldig bra jobb hos oss. Kanskje ikke blant de aller billigste, men møtte opp til avtalt tid og gjorde veldig pent arbeid.

Brukte drøye fire uker på vårt. Vi gjorde alt vi kunne selv, riving/snekring/montering, så da ble det selvsagt billigere enn om rørleggerfirmaet skulle gjøre alt.

Lykke til med oppussinga!

Skrevet

Takk for svar! Har lest gode anmeldelser av dem på godtjobba.no også, så de er definitivt verdt å snakke med. (Noen som har erfaringer med godtjobba.no forresten? Det vel reelle kunder som skriver inn der?)

Tar gjerne imot flere anbefalinger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...