AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #1 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har noen BH-er hvor stroppene er for store. De sklir av skuldren i løpet av dagen. Hva kan jeg gjøres for å fikse på det? Sikkerhetsnåler? Har dere noen andre smarte triks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 12. september 2010 #2 Del Skrevet 12. september 2010 Hvis stroppene er for lange kan du vel klippe av dem en bit og sy dem på igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemamma Skrevet 12. september 2010 #3 Del Skrevet 12. september 2010 Du har helt sikkert feil størrelse på BH eller en fasong som ikke passer deg. Kjøp ny. Dette er en vanlig feil vi kvinner gjør. Kjøper samme størrelse år etter år, men kroppen forandrer seg. Få hjelp i en butikk som kan måle deg. Da får du rett bh cup og riktige stropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 12. september 2010 #4 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg ville prøvd å stramme dem ordentlig først, prøv deg fram med hvor lange de bør være. Hvis du virkelig ikke kan stramme dem riktig fordi de er for lange er det nok feil størrelse eller fasong, ja. Ellers har jeg forbanna smale skuldre som få vanlige stropper sitter på. De må være veldig tettsittende eller i bryterryggfasong. Men man får kjøpt nifty små plastdingser til å holde stroppene sammen ved skulderbladene à la bryterrygg. Fås på Lindex og Change, i hvertfall. Å drive og stikke opp stroppene med sikkerhetsnåler kan føre til at stroppene rakner litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. september 2010 #5 Del Skrevet 12. september 2010 Hvis stroppene stadig sklir ned på sidene, bruker du trolig en BH med for stor omkrets. Det gjør at stroppene kommer for langt ut på skuldrene. En mulig løsning kan være å klippe av et stykke av stroppene slik at de blir kortere. Jeg har gjort dette selv tidligere for jeg har hatt samme problem. Det hjalp noe, men det hjalp mye mer å kjøpe BH i rett størrelse som sitter riktig på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneglesnurr Skrevet 13. september 2010 #6 Del Skrevet 13. september 2010 Du kan få kjøpt "silikonputer" til å ha mellom BH-stroppen og skulderen som gjør at stroppene ikke sklir ned så lett. Jeg har ikke prøvd dem selv, men har sett dem i de fleste butikker som selger undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tina89 Skrevet 13. september 2010 #7 Del Skrevet 13. september 2010 stroppene trenger ikke passe fordeom du har rett str. jeg har jobbet selv i undertøysbutikk og vet om mange som sliter med at stroppene ikke passer. og jeg har sett selv når jeg hjelper dem at bhen passer perfekt overalt utenom stroppene.. så jeg ville nok prøvd og sy dem. evt hvis det går an og ta av stroppene så kan du kjøpe noen andre og sette på =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå