Gå til innhold

Gi meg en orgasme!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nok et spørsmål om samliv og sex. Mitt problem handler da om orgasmer. Jeg har lenge hatt problemer med å få orgasme når jeg har har sex me noen, hvis jeg er alene klarer jeg det utmerket :lur:

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 2 år, og fikk min første orgasme sist uke (fantastisk)! De fleste gangene vi har hatt sex, har jeg vært veldig nær orgasme, men han kommer alltid før jeg blir ferdig. Jeg har ikke hatt noe problem med det siden jeg har tenkt at det er min feil jeg ikke kommer. Vi har hatt sex flere ganger siden min første orgasme, men har desverre ikke fått det siden :tristbla: Nå vet han jo at jeg "kan" komme så jeg trodde han ville fortsette selv om han har komt. Men han gjør ikke det, sexen er liksom ferdig når han er ferdig. Han sier at det er kjempe viktig for han å gi meg orgasme, hvorfor gjør han det ikke da?

Har liksom ikke lyst å fortsette med meg selv mens han ligger ved siden av meg i senga, det blir litt trist.

Ville bare få ut frustrasjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har akkurat det samme problemet, men jeg har dessverre aldri kommet mens jeg har hatt sex med kjæresten min. Jeg er nærme, men klarer liksom ikke komme til det "punktet". Klarer det helt fint på egenhånd. Hva gjorde du for å få orgasme og hvordan vet du at du fikk det?

Ha en fin dag!

Skrevet

Nok et spørsmål om samliv og sex. Mitt problem handler da om orgasmer. Jeg har lenge hatt problemer med å få orgasme når jeg har har sex me noen, hvis jeg er alene klarer jeg det utmerket :lur:

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 2 år, og fikk min første orgasme sist uke (fantastisk)! De fleste gangene vi har hatt sex, har jeg vært veldig nær orgasme, men han kommer alltid før jeg blir ferdig. Jeg har ikke hatt noe problem med det siden jeg har tenkt at det er min feil jeg ikke kommer. Vi har hatt sex flere ganger siden min første orgasme, men har desverre ikke fått det siden :tristbla: Nå vet han jo at jeg "kan" komme så jeg trodde han ville fortsette selv om han har komt. Men han gjør ikke det, sexen er liksom ferdig når han er ferdig. Han sier at det er kjempe viktig for han å gi meg orgasme, hvorfor gjør han det ikke da?

Har liksom ikke lyst å fortsette med meg selv mens han ligger ved siden av meg i senga, det blir litt trist.

Jeg foreslår at han hjelper deg til orgasme først og så kommer hans orgasme etterpå.

Det er faktisk svært sjeldent at et par får orgasme samtidig - det er omtrent bare i bøker slikt skjer og ikke i virkeligheten.

Skrevet

hei :)

Godt å vite at jeg ikke er alene..

Jeg vet bare at jeg kom.. jeg var på toppen og hadde bare bestemt meg for at idag er det min tur, tidligere har jeg fokusert for mye på han tror jeg. Jeg var rett og slett ego, og satte meg selv først. En annen viktig faktor var at jeg ikke tenkte, vanligvis har jeg hatt for mange tanker i hodet. Jeg satte meg selv fri, og lot meg gjøre det som er deiligst for meg :gjeiper: Så ut som han og koste seg...hehe

lykke til!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg mener du selv er "ansvarlig" for din egen orgasme, og at du ikke kan forvente at andre skal "gi" den til deg.

Du må rett og slett legge opp sexen på en måte som gjør at du kommer før ham.

Det er selvfølgelig utrolig irriterende at han setter sin orgasme over din!

Kanskje han bare glemmer seg fordi det er så godt?

Det viktigste er nok at du tar opp problemet uttafor senga. Ved middagsbordet eller en annen anledning, kan du forklare at "jeg er kjempeærme å komme, men når du kommer først så slutter du bare og da føler jeg meg ikke tilfredsstilt. kan vi kanskje finne en løsning?"

Jeg foreslår at du tar mot til deg og bruker direkte ord/kommandoer mens dere har sex. "nå kommer jeg snart, ikke slutt!"

Skrevet

Jeg mener du selv er "ansvarlig" for din egen orgasme, og at du ikke kan forvente at andre skal "gi" den til deg.

Du må rett og slett legge opp sexen på en måte som gjør at du kommer før ham.

Det er selvfølgelig utrolig irriterende at han setter sin orgasme over din!

Kanskje han bare glemmer seg fordi det er så godt?

Det viktigste er nok at du tar opp problemet uttafor senga. Ved middagsbordet eller en annen anledning, kan du forklare at "jeg er kjempeærme å komme, men når du kommer først så slutter du bare og da føler jeg meg ikke tilfredsstilt. kan vi kanskje finne en løsning?"

Jeg foreslår at du tar mot til deg og bruker direkte ord/kommandoer mens dere har sex. "nå kommer jeg snart, ikke slutt!"

Ja, bør vel snakke med han om det eller finne en måte hvor han fortsetter etter han er ferdig. Jeg bruker ofte kommando når vi har sex, men hvis jeg sier "nå kommer jeg snart" blir han så kåt at han kommer :fnise:

Skrevet

Det jeg lurer mest på er hvor lenge sexen deres varer?

Hvis det bare er lenge nok til at han kommer, så skjønner jeg jo at det blir feil, men hvis han puler på i en evighet (sett fra hans sysnspunkt) så er han jo klar over at spenningen forsvinner og derved også ereksjonen og han velger derfor å komme.

Lange sexakter er jo totalt motstridende for mannens biologi.

Hva med at han hjelper deg underveis?

Onanerer deg, slikker deg, koser med puppene, analen (hvis du liker det)osv.

Samtidig, så må jo du huske at du er hovedansvarlig for din egen nytelse.

Å komme samtidig greiene er jo litt utopisk og et mål jeg synes man ikke skal bry seg så mye om, jeg tror det tar vekk fra fokuset om nærhet og nytelse.

Gjest tålmodig..
Skrevet

Hvis du fikk din første orgasme i forrige uke, synes jeg ikke du helt bør begynne å være frustrert enda.

I kun en uke har han "visst" at du kan komme sammen med ham, hvor mange ganger har dere egentlig hatt sex siden da?

Hvis dere har hatt sex i to år før dette gjennombruddet, og du mener det kom av at du slapp deg løs, er jo det det samme som å si at det tok deg to år å omstille deg til å kunne komme.

Du kan ikke vente at han skal omstille seg og ha et splitter nytt sexliv klart til deg i løpet av kun en uke.

Omstendigheten rundt orgasmen din var sikkert optimale, og det er de jo ikke hver gang. En selvfølge er det heller ikke at du (eller han) skal komme hver gang dere har sex. Har mange ganger gitt dama orgasme uten at vi gikk lenger enn det, og mange ganger har hun gitt meg orgasme uten videre oppfølger. På sikt jevner det seg ut, og det skaper bare press at noen forventer at det store skal skje hver gang.

Litt usikker på hva du mener med at han kan fortsette selv om han har "komt". Han kan selvsagt det, med tunge, fingre eller en penis som oftest blir mykere en periode etter utløsning før den er i toppform igjen. For egen del kan jeg ihvertfall si at jeg ofte synes det er ubehagelig å fortsette samleiet etter orgasmen, akkurat som mange jenter synes klitorisstimuli er ubehagelig etter klitorisorgasme. Overfølsomt, rett og slett.

Nettopp derfor har jeg og min partner variert sex slik at begge skal kunne få max utbytte avhengig av hva man trenger for øyeblikket. Om orgasme var målet hver gang, ville jeg etterhvert ha avskrevet sex. Målet er jo å ha det godt.

Forøvrig kan jeg telle på fem-seks hender hvor mange orgasmer jeg har hatt med kvinner totalt.

Skrevet

Sexen varer mellom 5-10 minutter vanligvis. ja, jeg er jo ansvarlig for min egen orgasme, jeg foreslår f.eks doggy, men ofte vil han bare at jeg skal ri, og det er deilig det...men doggy er definitivt bedre og jeg får mest nytelse av det. Å komme samtidig er absolutt ikke mitt mål.. jeg vil bare komme! Har forresten ikke skrevet at jeg vil komme samtidig, men det er vel bare en misforståelse...

Det jeg mener med å fortsette er at han kan ta i bruk fingre og tunge, jeg forvener ikke at han skal bruke sin stav. Og ja, selvfølgelig kan jeg fortsette på egenhånd.. syns bare det blir litt ensomt og merkelig.

Også vil jeg bare tilføye at vi har ganske mye sex, så vi har faktisk hatt en del sex siden jeg hadde orgasmen..

Skrevet

Sexen varer mellom 5-10 minutter vanligvis. ja, jeg er jo ansvarlig for min egen orgasme, jeg foreslår f.eks doggy, men ofte vil han bare at jeg skal ri, og det er deilig det...men doggy er definitivt bedre og jeg får mest nytelse av det. Å komme samtidig er absolutt ikke mitt mål.. jeg vil bare komme! Har forresten ikke skrevet at jeg vil komme samtidig, men det er vel bare en misforståelse...

Det jeg mener med å fortsette er at han kan ta i bruk fingre og tunge, jeg forvener ikke at han skal bruke sin stav. Og ja, selvfølgelig kan jeg fortsette på egenhånd.. syns bare det blir litt ensomt og merkelig.

Også vil jeg bare tilføye at vi har ganske mye sex, så vi har faktisk hatt en del sex siden jeg hadde orgasmen..

Da synes jeg absolutt han skal bidra litt mer. Nye stillinger, bruke fingre og tunge i mye større grad.

Å ri er vel ikke den beste stillingen for å komme heller?

En mann som ikke liker doggy høres jo merkelig ut da...

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Det virker for meg, utifra det du skriver, at mannen din har en passiv holdning til sexen deres.

Han vil helst at du skal gjøre alt arbeidet, rett og slett. Du på toppen, han får orgasme kjapt, ferdig. Så da tror jeg du får ta saken i egne hender.

Fingre deg til orgasme om du ikke får det under samleie, vær obs på at det kan såre ham - men du er ansvarlig for egen nytelse! :) Kan hende han får en tankevekker også ;)

Om det er noe du velger å gjøre, er det nok en ide å snakke sammen om problemet uttafor senga FØRST. Ellers kan det bli mye drama.

"jeg føler at sexlivet vårt ikke fungerer (fordi sånn og sånn) og hvis jeg ikke får orgasme når vi har sex, så kommer jeg til å fingre meg til orgsme etterpå. "

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg foreslår at han hjelper deg til orgasme først og så kommer hans orgasme etterpå.

Det er faktisk svært sjeldent at et par får orgasme samtidig - det er omtrent bare i bøker slikt skjer og ikke i virkeligheten.

Til det første - god idé!

Til det andre - avkreftes herved!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...