Gå til innhold

Hvor kan jeg henvende meg (kke via tlf)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bror. Broren min har to hunder av samme rase. En hann og en tispe. Broren min er en pengegrisk idiot som i tillegg til å selge ulovlige substanser, driver med oppdrett på denne ene tispen han har. Han hentet henne for rundt 3 år siden, når hun var allerede var med valper etter at forrige eiger hadde parret henne med en av sine hanner (en eller annen fjott av samme idioti-kaliberen som min bror). Han hentet henne av denne ene grunnen, han bryr seg ikke nevneverdig om henne dessverre. Etter dette har han hatt 2 kull til på samme tispen. Etter det jeg forsto hadde hun også hatt et kull når hun bare var 1 år gammel.

Jeg mistenker at denne tispen er gravid nok en gang, da han kun går tur med hannen sin og han vet folk vil ta affære om hun blir gravid igjen såpass fort. Han gidder nemlig ikke å kastrere/sterilisere eller gi p-piller til tispen og slurver med å skille dem når hun har løpetid.

Jeg har fått nok, jeg syns tispen er en kjempeskjønn liten jente som elsker kos, og han tar livet av henne med sitt hjernedøde idiotopplegg.

Jeg vil anmelde eller rapportere han for dyremishandling, men hvor kan jeg henvende meg (via mail eller fylle ut skjema el.l, tlf er uaktuelt), helst anonymt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir lei meg :tristbla:

Jeg håper du sier ifra. Stakkars tispe. Det er bra hun har en her i verden som ser ut til å bry seg om henne :)

Skrevet

Takk for linken.

Jeg har nå sendt bekymringsmelding der. Tror jeg. Når eg trykker på send så laster siden en liten stund før den bare står helt blank.

Er den da blitt sendt? Får ikke noen bekreftelse på det, og når det bare er blank side så regner jeg med at noe har gått galt.

Skrevet

Glem det.. Jeg prøvde to ganger, fikk kun blank side. Oppdaterte og limte inn teksten og trykte send og da fikk jeg plutselig kvittering.

TS.

Skrevet

Hvorfor vil du ikke ringe? Det er jo like anonymt.

Skrevet

Har telefonskrekk og jeg syns det er enklere å få forklart ting når jeg skriver dem ned.

Skrevet

Bra du sier ifra! :) Ikke alle som gjør det dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...