TittTitt Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Jeg har lyst å kjøpe meg en øyekrem, for å se om partiet under øyet mitt vil bli litt bedre. Kan være plaget med at jeg er endel mørk under øynene og tedenser til små poser. Det er irriterende og jeg vil ha det vekk, men det finnes så mange øyekremmer, og jeg er ikke inni denne kosmetikk verden. Er litt kjipt å kjøpe noe, som ikke funker ol. Derfor lurer jeg på om du har peiling på dette?
Gjest Heidie Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Jeg er veldig fornøyd med min øyekrem fra MD Formulations
TittTitt Skrevet 12. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2010 Okei? Jeg kan absolutt ingenting om dette, men er det ikke en krem som hjelper mot det, og en annen krem hjeper mot noe annet? Eller har det same virestoff bare noen kremmer er mer kvalitet i enn andre? Som sagt, jeg er plaget med å være mørk under øynene og små poser. Også er jeg ikke så veldig flink å lese om produkter på engelsk, så er i grunn litt lost
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 om du er plget med mørkhet og poser kan Caviar eyegel være noe for deg. Prisen ligger på rundt 300kr i helsekost og hos Vita, den får veldig gode tilbakemeldinger. Den består av kaviarkonsentrat med alovera so fyllstoff i steden for vann. Gir lett med fuktighet og skal jobbe mot ringene og posene. Ellers har jo også Skin Doctors en øyegele som heter eyecirkle, denne koster litt mer i norge (man kan være heldig og komme over denne hos vita eller kicks) men er ikke så dyr på nett. Denne er spesielt laget for å bekjempe mørke ringer under øynene.
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Foresten så er veldig mange av billigkreme lagt opp for å virke litt mot alt og gi fuktighet, mens går man opp i pis og til litt mer spesialiserende merker, så vil man finne produkter som fokuserer emr på en ting enn en annen og har virkestoffer deretter. Skin Doctors er et eksempel på det. Der finner man utvalgte produkter som hjelper på en spesiell ting og som faktisk gir resultater der, i stedenfor å hjelpe litt mot alt og egentlgi ikke noe særlig resultat
Djungelvrål Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Blå ringer kommer av tynn hud rundt øynene, det er ofte arvelig. Ingen kremer som hjelper mot dette, rynker og poser kan dempes men de blå ringene vil ikke forsvinne. En god concealer er det eneste som hjelper på det.........
TittTitt Skrevet 12. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2010 Tusen takk for tilbake melding, Lykkelitenen:) Dette skal jeg sjekke ut =) Har hørt rykter om dette, Vinnie. Men håper det kan hjelpe pittelitt ihvertfall. Men så må jeg spørre om en ting også, det er jo dag krem og natt krem. Må jeg kjøpe en å bruke om dagen og en om natten? eller er det bare noe de sier/skriver for å tjene mer penger?
DesertRose Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 En god dagkrem verner huden mot ytre påkjenninger og kan inneholde blant annet solfilter som beskytter mot UV-stråler. Nattkremen har et høyere innhold av pleie- og virkestoffer som frisker opp huden din mens du sover. Dessuten kvitter huden seg med en rekke avfallsstoffer om natten, og nattkremer er spesielt tilpasset til dette.
TittTitt Skrevet 13. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2010 Takk jenter for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå