AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #1 Del Skrevet 12. september 2010 Kan noen anbefale en mild og snill shampoo? Jeg har forholdsvis langt hår som må vaskes annenhver dag, ellers blir det fett. (skal jeg ingenting i helgen, kan jeg la det gå tre dager mellom vask). Men hodebunnen er tørr og den kløøøøør! Den siste jeg har nå er en fra Wella, Energy Shampo, som frisøren anbefalte, men nå er hodebunnen verre enn noensinne, den klør, er irritert og jeg flasser...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. september 2010 #2 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg har veldig ømfintlig hodebunn og den eneste shampooen jeg kan bruke er fra en serie som du finner på apoteket (blant annet Apotek1). Den heter Dercos og er fra Vichy. Der er mange ulike typer shampoo i serien så du må nesten bare finne den som passer ditt hår og din hodebunn. Legger ved en link som viser alle: http://www.vichyconsult.no/franchises/dercos.aspx Endret 12. september 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 12. september 2010 #3 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har samme problem, klør og har tørr hodebunn. Nå har jeg brukt denne Redken Scalp Relief Soothing Balance Shampoo, og den fungerte så bra allerede etter 2 vask. Den er helt super. Lukter svakt av mint, og skummer litt mindre enn vanlig shampo. Anbefales på det sterkeste. Koster rundt 100,- på feelunique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå