AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Det er en som jeg liker veldig godt som har bursdag om noen uker.. Har lyst til å sende en ekstra koselig bursdag hilsen til han på sms, men kommer ikke på noe jeg kan skrive... Kanskje en med et lite hint om at jeg tenker på han ganske så ofte... Noen som har fått noen fine smser en gang som de vil dele med meg? Eller som er flinke med ord og kan skrive et forslag.. Synes kjære____ gratulerer med dagen din i dag, klem fra _________ virker så kjedelig... Men kommer ikke på noe bedre selv...
MissStiles Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Send et kort istedet for sms? Helt enig! Kort er mye bedre og personlig enn sms.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Jeg synes en bursdagshilsen i seg selv kan være et hint om at du tenker på han. Det er i hvert fall ikke så mange utenom de nærmeste som pleier å sende meg bursdagshilsen. Ikke ta det så høytidelig, men prøv heller å bli bedre kjent med han på andre måter enn ved flisespikking av bursdagshilsen.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 har ikke lyst til å sende kort.. Dette er en jeg treffer omtrent daglig, men akkurat den uken han har bursdag så kommer jeg ikke til å møte på han siden jeg skal være et annet sted.. Tenkte det ville være hyggelig med en sms som sier at jeg tenker på han selv om han er langt borte.... Hadde jeg møtt han på bursdagen eller dagene før/etter ville det vært mer naturlig med et kort... Noen konkrete tips til innhold på en slik sms?
sophiaM Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Hei, synd jeg ikke får møtt deg på dagen din, men håper den blir fin allikevel. Bursdagsklem fra *****. (?) Syns det er litt søtt med meldinger med humor osv, men jaa
Ocean Angel Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Jeg syntes du burde prøve å finne på noe personlig å skrive, som kommer rett fra deg.. Dine egene ord.. det tror jeg han vil like best;) Og syntes er litt ekstra koselig å få! Hvis du vil at han skal like deg for den du er.. prøv deg frem litt å se hva du får til.- Lykke til med bursdagshilsenen og med han;)
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Hei, synd jeg ikke får møtt deg på dagen din, men håper den blir fin allikevel. Bursdagsklem fra *****. (?) Syns det er litt søtt med meldinger med humor osv, men jaa Den der var ikke så dum.. Den blir jo personlig og søt Takk for hjelpen... Er fremdeles lov å komme med andre forslag hvis noen har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå