Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Jeg er mye sammen med en fyr nå, vi vet ikke hvor det fører oss. Kanskje blir vi enda bedre kjent og sammen etter hvert. Kanskje ikke.. Tiden vil vise. Men vi har et problem: Kontakten jeg har med eksen min. Jeg tenker ikke så mye på at han er eksen min engang. Han er en venn. Men fyren liker ikke at jeg har kontakt med han. Jeg spør hvorfor. Han vet ikke, han har ingen grunn, han bare liker det ikke og vil at jeg skal slutte å ha kontakt med han. Jeg river meg i håret ver at han vil jeg skal bryte kontakten, uten at han kan oppgi en god grunn til at jeg skal gjøre det. Han sier -Hvis det er normalt for deg, kan du bare fortsette å ha kontakt med han. Ikke noe problem. For deg. Men det er et problem for meg. Har han et problem med det, så har vi begge et problem. Jeg prøver å forklare hvorfor jeg ikke vil bryte kontakten. Han vil ikke høre og han avbryter meg... Et annet problem jeg har er angående sex. Han jobber mye overtid for tiden, og det vil vare en stund. I dag tidlig ville jeg ikke ha sex, for han måtte straks på jobb. Men vi kan gjøre det fort sa han. Og da blir jeg litt matt... Jeg har snakket om det før, at jeg trenger tid hvis vi skal ha sex. En kjapp nå og da er greit, men ikke uten mer langvarig sex som gir meg noe og. Han vil gjerne runkes og suges, noen ganger ser jeg på det som en kjedelig rutine. Ikke noe lystbetont. Vet ikke hvordan jeg skal si dette. Føler meg litt egoistisk. Jeg nyter jo når vi har sex, men så kommer han og så er vi ferdige mens jeg holder på å svime av for jeg vil ha mer og kanskje komme jeg også. Før ville han slikke eller fingre meg også, men jeg sa noen ganger at jeg ikke ville fordi det var lite tid eller for andre ting. Så da sluttet han nesten helt å prøve seg på det. Han virker ganske egoistisk i senga synes jeg. Men han har jo prøvd å "gi meg noe" og da, men vi har sjelden tid... Det er andre folk i nærheten av der vi er... Jeg føler meg ikke fresh (avhengig av dusj nesten rett før noe skal skje)... Eller andre grunner... Jeg vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg når jeg skal snakke med han om dette. Konkrete tips? Jeg tviler ikke på at han ville tilfredsstilt meg masse hvis vi oftere hadde tid, men tror han ikke skjønner at jeg synes det er lite festlig å nesten hver dag runke eller suge han. Jeg liker å gjøre det, men så ofte og uten å få noe igjen er ikke gøy. Er kåt, men får liksom aldri fullført ordentlig. Liker ikke å tenke på at vi må forte oss...
wahaj Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Jeg syns ikke du burde velge en ny fyr vs en 'gammel' venn, om det så er eksen din. Vil tippe ganske mye på at grunnen til den nye fyren er sjalusi, av at det er eksen din osv, men det kan jeg ikke vite helt 100%. når det gjelder det andre så skal du ikke gjøre noe du ikke har lyst til, 'bare' for å tilfredstille han. Prøv å snakk om det, det er det enkleste, og beste
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Å bli brukt som en mennesklig "fleshlight" høres ikke noe ok ut.
Gjest TS Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Da jeg prøvde å snakke med han brukte jeg rett og slett ordene kjedelig og rutine. Det hørtes litt mer brutalt ut enn det er og det virka som at jeg sterkt misliker å tilfredsstille han. Samtalen ble bare helt feil. Trenger virkelig konkrete tips. Hvis det hadde vært omvendt hadde nok han reagert og. Jeg kan jo ikke si "Tenk om jeg ville at du skulle slikke/fingre meg så jeg fikk orgasme nesten hver dag, mens det går uker mellom dine egne orgasmer?" At jeg ikke kommer lett er ikke han sin feil, men med mer forspill og oppvarming istedet for nesten alltid kjappiser, hadde gjort seg. Og han vil jo ta på meg og, det er bare det at vi nesten aldri har tid og da er det bedre å bare droppe det synes jeg. Jeg må fokusere mer på at jeg har lyst på han, at jeg synes det er deilig osv. enn det negative. Men hva skal jeg si?
kulu-kulu Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Jeg hadde ikke giddet å satse på dette forholdet. Når du føler det sånn nå , hvordan tror du d blir om f.eks 6 mndr? Om du ikke får snakket ordentlig med han , fortalt hvordan du føler det ang sex/kos , eksen osv nå , tror du det vil bli bedre etterhvert? Nei , synes ikke det ser ut som dette forholdet har noe lang fremtid , beklager
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Synes han høres usjarmerende ego ut! Han bør ta saken i egne hender bokstavelig talt, istedet for å bruke deg sånn. Tenker han ikke på hvordan det føles for deg i det heletatt? Jeg har lite tro på at alt skal inn med teskje. Jeg vil ha en hensynsfull, omtenksom og oppmerksom mann. Som setter seg inn i min situasjon, som jeg setter meg inn i hans. Man kan ofre seg selv litt, gjøre ting som gleder kjæresten selv om man selv ikke har så lyst. Men for mye blir jo helt feil. Men å dømme forholdet nord og ned, vil jeg ikke gjøre. Det er viktig med ærlighet og god kommunikasjon... Hvis du synes det er vanskelig å snakke om ting, må du øve deg litt. Det er nettopp på grunn av mangel på ærlighet og kommunikasjon at det er kræsj mellom dere nå. Hadde dere hatt det i orden, ville forholdet sannsynligvis vært bedre. Han ville akseptert at du har kontakt med eksen, du hadde forstått hvorfor han ikke vil at dere skal ha kontakt, og stoppet den. Eller dere hadde funnet frem til et kompromiss. Han kan ikke bestemme at du skal kutte ut eksen helt, men du trenger heller ikke ha veldig mye kontakt med eksen. Med tanke på sexen er det viktig å snakke om behov, ønsker, hva som funker best for begge... Hvis den ene har mye mer behov enn den andre, kan den ta seg en runk. Nå virker det som dere egentlig har like behov og ønsker, men ikke tid. Er det mulig å få mer tid? Kan han la være å overtidsarbeide? Ikke bare så dere skal ha sex lenge om gangen såklart, men.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Ikke kast bort tid på en eiesyk og egoistisk mann når det kryr av orntli` mannfolk der ute!
LetThemEatCake Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Jag har bara ett svar till det första stycket. Allt handlar om prioriteringar. Om den nya fyren inte klarar av att du har kontakt med ditt ex är det faktiskt ett val du måste göra, det går inte bara att lägga åt sidan. Antingen slutar du prata med exet eller så pratar du med exet och har ett kämpigt förhållande (för ett förhållande som bygger på kontroll och avsaknad av tillit är svårt att lyckas med) med den nya fyren. Ett alternativ är ju att du lyckas trygga den nya fyren med din kontakt med exet, men det verkar du redan har försökt med utan framgång. Ingen har rätt att säga till dig vem du får ha kontakt med och inte, men alla har rätt att ställa ultimatum. Därefter är det helt och hållet ditt val, även om det är jobbigt. Men du verkar inte vilja säga upp kontakten med ditt ex för den nya fyrens skull och då är det faktiskt lika bra att hitta en ny fyr som är okej med att du har kvar ditt ex i ditt liv. Den nya fyren kommer nog alltid att vara jalu på exet, och en jalu pojkvän är ingen bra grund för ett bra förhållande.
nymfo88 Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Det er bare lamt at du fortsatt prater med eksen din. Klart det blir en sjalusi faktor. Dere har jo faktisk vært sammen før av en grunn.. Men på en annen side er det jo kult gjort av deg å være så åpen rundt det. Hadde du prøvd å skjule det ville det nok blitt bråk, så her har du gjort alt riktig.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2010 #10 Skrevet 13. september 2010 Dere har jo faktisk vært sammen før av en grunn.. Og det ble slutt mellom dem for en grunn. Jeg synes det er mer "lamt" å ikke forstå at alle ikke har likt syn på det å ha kontakt med eksen. Skal man droppe en venn bare fordi man tilfeldigvis var kjæresten til vedkommende før? Selv om noe er borte mellom to personer, kan de beholde det som fortsatt er der/det positive. To av de beste vennene mine var jeg sammen med for mange år siden. Kan ikke forestille meg hvordan livet mitt hadde vært uten dem! Jeg ville aldri kuttet de ut pga en sjalu ny kjæreste. Jeg ville gjort han sikker på at det ikke er noe galt i kontakten, de var kjærester før, nå er de kun venner, og gitt han bekreftelse på at det er han jeg er glad i og vil være sammen med nå og i fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #11 Skrevet 13. september 2010 En gang dere har mer tid enn vanlig, kan du ta kontrollen på soverommet. Bestem tempo, før hendene hans dit du vil. Ikke la han trenge inn fort osv. Vær litt streng! Kanskje han tenner på det:p Ellers kan dere snakke om det i en koselig, trygg og rolig setting. Du kan si du synes det er viktig at dere vet hva den andre har lyst til, hva dere liker i senga. For at begge skal ha det best mulig. For meg er det viktig at et par fingre er ved klitten mens han er inni meg, og det har jeg fortalt typen. Sa også at han ikke må kjøre på hard rett på den og viste hva jeg liker best. Det er jo bra for han og det, at han vet nøyaktig hva du liker, og det er han som er årsaken til din nytelse. Tenkte mange menn tenner på å se dama nyte skikkelig jeg, men noen er visst mer opptatt av seg selv. Enn så lenge. Vis hvor mye du setter pris på det han gjør riktig.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 Si du synes han er egoistisk og ikke så god i sengen. Kansje han kommer på bedre tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå