heidik84 Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 jeg har fått meg en sony ericsson x10 mini pro som jeg kjøpte på qxl bud for hu synes den var litt vanskelig,men det som gjør meg litt irritert er at jeg må ofte lade batteriert to til tre ganger daglig eller om natten når jeg sto opp så var batteriet fult,men nå er den alt på 98% selv om jeg bare skrev en sms og innom facebook og ikke mer enda,har hatt sony ericsson i mange år,men denne skuffa meg litt siden batteriet lades ut så fort... men det jeg lurte litt på var om noen vet om det går ann å oppdatere mobilen uten og miste meldinger,nr og sånn? ellerså liker jeg den,men litt dumt at man ikke kan lagre bildre man får,sette en ringetone på hvert av nr og at man ikke får motatt bilder via bluetooth,men sende de får jeg siden jeg gikk inn på markede og lastet ned ett program også har jeg funnet virus program til den og en ting så synes jeg det er dumt at klokka må være på midten(vet det går ann å fjerne den,men da må man ta bort alt,men da blir den så tom når man er vant med at det er noe der) hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå