Tiger_lilje Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Hvordan er disse produktene? Og får man kjøpt disse produktene over internett?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Gosh kan kjøpes på Vita. Internett vet jeg ikke, men merket er dansk, så du kan prøve å søke danske nettsider. Jeg har ikke prøvd så mye fra Gosh, men har kjøpt en del effect powders (løs øyenskygge) og synes de er kjempegode. Våt eyeliner sitter som støpt, men kosten er bittelitt for bred etter min smak. Eyelinere i blyantform er gode. Er myke og glir fint på. Highlight-kulene var litt for "shimmrende" etter min mening. Det var det jeg har prøvd!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Jeg elsker eyelinerene og de fargede maskaraene.
mari4ever Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Hvordan er disse produktene? Og får man kjøpt disse produktene over internett? hei:) har selv lett etter en nettside som selger gosh, men tror ikke de sender til norge. noen som vet? De selger vertfall Gosh på alle Vita butikkene i norge, og er de eneste som selger gosh i norge:) Mine faoritter er eyelinerne. masse fine farger:) de sitter også på godt hele dagen liker godt foundation primeren som egentlig er for litt eldre hud. gir en fin glød og jevning ut av porer
Tiger_lilje Skrevet 12. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2010 Tusen takk for svarene! Jeg så at de hadde eyelinere i mange tøffe farger å jeg ELSKER farger :gjeiper: Så da får jeg ta meg en tur på vita
Miss Desiree Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Noen som har prøvd leppestiften 134 darling fra gosh? Hva syns dere om den? Vurderer å kjøpe den
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Deilig konsistens, men jeg kler den ikke en plass. Den er ekstremt lys, lysere enn min hudfarge (og jeg er veldig lys, stort sett lyseste fargene i foundation)... Har sett noen som kler den, men desværre er det mange av de faste brukerne som ikke gjør det... Men det koster så lite at det gjør jo ikke noe å kjøpe og prøve?
Miss Desiree Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Deilig konsistens, men jeg kler den ikke en plass. Den er ekstremt lys, lysere enn min hudfarge (og jeg er veldig lys, stort sett lyseste fargene i foundation)... Har sett noen som kler den, men desværre er det mange av de faste brukerne som ikke gjør det... Men det koster så lite at det gjør jo ikke noe å kjøpe og prøve? Ja,tenkte jeg skulle prøve den, men det er sant som du sier, det er ikke alle som kler nude farger og det er veldig lett å se fjortis ut med det
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 alle kler nude, må bare finne rett nude Men det krever leiting, for mange av de nude fargene er utrolig lyse og gir heidi alexandra-lepper
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 Hvordan er prisen på gosh sine produkter?
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 overaskende god i forhold til kvaliteten og de konkurrerende merkene... ligger fra ca 79-150, men er ofte på tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå