AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Min samboer jobber sammen med min bror og min svigerbror. sist uke ringte min bror meg fra jobb å fortalte at min samboer brukte å få besøk av en jente på jobb, hvor de hadde røykepauser sammen flere gang for dag.. min samboer mener dette er oppspinn.. Men hvorfor skal min bror lyve om noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Be broren din knipse bilde av dem neste gang hun er innom.
Fanta Exotic Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Jeg tror ikke broren din lyver om det, med mindre han har noe i mot samboeren din, og vil skille dere.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Jeg tror ikke broren din lyver om det, med mindre han har noe i mot samboeren din, og vil skille dere. det er akkurat det.. han liker han ikke litt engang.. har godtatt han, men liker han overhodet ikke.. :/ men har fortsatt vanskeli for og tro at min egen bror lyver bare for å splitte oss.. vi har en 8mnd gammel datter sammen, så det ville jo bare vært ondskapsfullt.. men igjen så er samboern min veldig troverdig i sin forklaring.. syns dette er vanskelig jeg, synes det blir for domt å gå fra samboern utn håndfaste beviser.. holder på å bli smågal av dette:(
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Be broren din knipse bilde av dem neste gang hun er innom. ikke en så dom ide. men saken er det at samboern min ble sint på min bror, til slutt endte det med slosskamp, og min samboer er nå flyttet til en annen avdeling... så nå ser ikke min bror hva han gjør:/
fink Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Hvor gamle er de? Voksne menn burde kunne løse konflikter på andre måter enn å sloss. Der fikk de minus i margen begge to, for min del. For øvrig kjenner du dem best. En av dem lyver, og tror ingen andre enn deg kan vite hvem. Hva er din samboers verson?
Fanta Exotic Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Jeg ser alltid på samboern min når han lyver, eller ikke, så jeg hadde nok sett han inn i øynene og spurt "Hvem er hun på jobben du tar så mange røykepauser med a?" og sett åssen han hadde reagert.
Gjest mann Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Du kan da ikke gå fra han fordi han tar røykepauser med en jente. Det er vel litt mer som skal til en det?
Jade Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Én ting er å ta røykepauser med en kvinnelig kollega. En HELT annen ting er å ta røykepauser med en kvinne som ikke engang jobber der, men som kommer til bedriften ens ærend flere ganger om dagen for å røyke med han. Nå er det ikke utroskap å røyke sammen. De får sikkert ikke gjort så veldig mye seksuelt på jobben. Men man kan jo lure på om det er følelser med i bildet siden de har et slikt sterkt behov for å være sammen. Det kan jo også være et nært vennskap, som ikke blir godtatt/forstått av andre (f.eks. deg eller hennes partner). Så er også spørsmålet; lyger broren din for å splitte dere? Eller misliker de mannen din pga at han faktisk er en drittsekk? Det ville jo vært kjempesynd hvis du kastet bort et kjempegodt forhold bare pga løgner fra din bror.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 HVORFOR skulle broren din finne på noe sånn? hvor skulle han lissom "tatt det fra" hvis det ikke var sannt? ta å stikk oppom jobben hans en dag- uten å si at du er der. hadde sitti ute i bilenå slækkan får å sett om han fikk besøk... hadde nok venta 3 uker..siden han nå vi "roe det litt" med å møte henne i så fall..det tar seg nok opp i løpet av 3 uker når han trur alle har lagt det på is overask dem! ta med kaffe fra en kafe i lunsjen å stikk innom f.eks pass på at han glemmer noe hjemme før han drar på jobb- da har du en "undskyldning" for å stikke innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå