La Guapa Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Ungene her i huset 14, 6 og 2 år skal lage brente mandler å fylle på glass i år. Storesøstrene får være med på å lage mandlene, lillebror på 2 klarer også å være med på å fylle opp i glassene. Før om årene har vi laget: - kryddersalt - nissesett fra Panduro - Biscotti (italienske småkaker) Har dere andre ting dere har laget med deres små?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Jeg lærte å strikke og hekle ganske tidlig, så jeg og mamma gjorde dette sammen. Hun måtte jo hjelpe meg støtt og stadig:) Kan begynne med enkle ting. Hva med scrapbooking? Det kan i hvertfall de to eldste gjøre, og så kan minstemann tegne eller noe ved siden av? Lage julepynt og gi bort til besteforeldre?
Kara W Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Jeg vil også ha tips til ting en 2-åring kan lage! Jeg har kommet på to ting vi skal prøve på, da. Jeg har kjøpt noen tre-esker som jeg tenkte vi kunne pynte (male eller lime på ting), også tenker jeg å kjøpe inn hvite t-skjorter som vi kan male eller trykke på.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Trolldeig-skulpturer kanskje? Og male de fine og flotte:)
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Kom på en ting til: Perle! Lage armbånd og halskjeder. Dette forutsetter at 2-åringen skjønner at han/hun ikke kan putte disse i munn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå