Snøkorn Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Kunne tenke meg å starte nettbutikk med salg av diverse utstyr til dyr. Har i begynnelsen tenkt å registrere meg som enmannsforetak. Har bare et problem, aner ikke hva jeg skal kalle firmaet. Noen som har noen passelige forslag?
LineGourmet Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Enmannsforetak må inneholde navnet ditt, tror jeg... "Hege Nilsen Apport" registrert, blir til Apport på nett
Snøkorn Skrevet 12. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2010 Gode forslag :)Håper jeg slipper å legge til navnet mitt i webadressen, er bedre uten.
Capricorn Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Du må ikke ha ditt eget navn i firmanavnet.
Snøkorn Skrevet 12. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2010 Hvorfor sier alle det da? *forvirra*
Capricorn Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Det må jo stå ditt navn i registreringen. F.eks dyrebutikk.no v/Kari Hansen. Jeg tror ikke nettsiden må hete det. Hadde sett rart ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå