Gå til innhold

Trenger jenter som for mye oppmerksomhet sin mening!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg er en helt gjennomsnittlig person som har vært forelska i en veldig vakker jente lenge nå, hun har akkurat blitt singel og jeg har veldig lyst til å bli kjent med henne.

Hun er en venninne av kusinen min, så vi er "bekjent".... MEN hvordan skal en gjennomsnittlig person gå fram til en så nydelig jente som får veldig mye oppmerksomhet fra andre gutter..

nå vet jeg at utseende er veldig viktig, men det jeg lurer på er ville dere satt mer pris på en gjennomsnittlig person som dere kommer godt til overs med,

eller en gutt som er veldig kjekk som dere sikkert hadde hatt det morro med noen uker, måneder.. og håper på at han er gøy å være med også..

Eller ville dere funnet på en minst mulig uhøflig måte å avslå en flørt med den gjennomsnittlige personen..

jeg setter pris på et ærlig svar :)

P.S. jeg har snakket med denne jenten et par ganger over facebook og i en felles fest et par ganger, og har mye av de samme interessene...

Men er så usikker siden hun er veldig veldig vakker...

jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, personligheten er mye viktigere enn utseende.

Han kan være så kjekk han vil, eller så stygg han vil, men personligheten skinner igjennom ganske fort.

De aller fleste jentene like gutter med selvtillit.

Det syns jeg er veldig tiltrekkende iallfall.

Det første jeg legger merke til er væremåten og personligheten hos en gutt, uavhengig av om han er stygg eller ikke.

Har møtt på både kjekke og stygge gutter, og som har hatt en helt rævva personlighet - da gidder jeg ikke se to ganger på de en gang.

Nei, stå på! Vær deg selv og ta kontakt med henne. ;)

Skrevet

For det første, personligheten er mye viktigere enn utseende.

Han kan være så kjekk han vil, eller så stygg han vil, men personligheten skinner igjennom ganske fort.

De aller fleste jentene like gutter med selvtillit.

Det syns jeg er veldig tiltrekkende iallfall.

Det første jeg legger merke til er væremåten og personligheten hos en gutt, uavhengig av om han er stygg eller ikke.

Har møtt på både kjekke og stygge gutter, og som har hatt en helt rævva personlighet - da gidder jeg ikke se to ganger på de en gang.

Nei, stå på! Vær deg selv og ta kontakt med henne. ;)

Hey, takk for et kjapt svar :)

Jeg vil ikke si at jeg sliter med selvtillit, men jeg føler at hun er sååå vakker og så over meg..

Ja, det er jo personligheten som er viktig og jeg mener jeg har masse av det...

MEEEN hvordan ville dere selv ha blitt spurt opp til "date", eller "dansen" som utvikler seg til et forhold..?

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal begynne med for å bryte den isen med..

Skrevet

Sorry at jeg sier det, men hvis hun nettopp har kommet ut av et forhold tviler jeg på at hun er klar for å hoppe inn i det neste ! MEN, du kan jo alltids bli en venn.. Og kanskje hun blir interessert etterhvert :)

Skrevet

Ja, i og med at hun nettopp har kommet ut av et forhold kan det være lurt å ta det rolig. Ikke press deg på henne, for det bare skremmer henne bort.

Men blir gradvis kjent med henne.

Jeg har to gutter som er etter meg nå, og jeg liker ikke viss de blir for innpåslitne.

Syns det er fint som det er akkuratt nå, at vi møtes på skolen og sier hei og småprater uskyldig innimellom.

Orker selv ikke noe forhold nå, fordi jeg har så mye å gjøre på skolen og jeg har ganske mye som skjer i livet mitt.

Så om en hadde pushet på og bedt meg på date hadde jeg trukket meg unna - fordi jeg ikke er klar for det.

Kan du ikke bare prøve å bli godt kjent med henne først? Da finner du jo ut om det er utseende eller personligheten du liker ;)

Skrevet

Sorry at jeg sier det, men hvis hun nettopp har kommet ut av et forhold tviler jeg på at hun er klar for å hoppe inn i det neste ! MEN, du kan jo alltids bli en venn.. Og kanskje hun blir interessert etterhvert :)

heihei :D

Ja, jeg er klar over at når man akkurat er ute av et forhold så trenger man ikke et nytt et med en gang..

Jeg har heller ikke lyst til å bli venn med henne, for da kan jeg komme i vennesonen hennes..

noe jeg var hos en annen jente jeg var forelsket i for lenge siden, som bare så meg som en venn jeg ikke prøvde meg aggressivt nok, og endte med at jeg var altfor passiv.

Skrevet

heihei :D

Ja, jeg er klar over at når man akkurat er ute av et forhold så trenger man ikke et nytt et med en gang..

Jeg har heller ikke lyst til å bli venn med henne, for da kan jeg komme i vennesonen hennes..

noe jeg var hos en annen jente jeg var forelsket i for lenge siden, som bare så meg som en venn jeg ikke prøvde meg aggressivt nok, og endte med at jeg var altfor passiv.

Nei jeg ser den at du ikke vil inn i vennesonen, men jeg tror du kommer til å skremme henne bort om du ber henne ut eller noe for å være ærlig :) Jeg ble kjent med dama gjennom å bare prate med henne og bli skikkelig kjent med henne uten at jeg faktisk hadde noen baktanker om å hooke opp med henne senere. (hun er ei dame som får myye oppmerksomhet fra andre mannfolk) Dess mer kjent vi ble, dess mer fant vi ut at vi hadde til felles, og begge var tiltrukket av hverandre så da gikk det som det måtte gå ;)

Tror du må være forsiktig med å være for på isåfall!

Skrevet

Ja, i og med at hun nettopp har kommet ut av et forhold kan det være lurt å ta det rolig. Ikke press deg på henne, for det bare skremmer henne bort.

Men blir gradvis kjent med henne.

Jeg har to gutter som er etter meg nå, og jeg liker ikke viss de blir for innpåslitne.

Syns det er fint som det er akkuratt nå, at vi møtes på skolen og sier hei og småprater uskyldig innimellom.

Orker selv ikke noe forhold nå, fordi jeg har så mye å gjøre på skolen og jeg har ganske mye som skjer i livet mitt.

Så om en hadde pushet på og bedt meg på date hadde jeg trukket meg unna - fordi jeg ikke er klar for det.

Kan du ikke bare prøve å bli godt kjent med henne først? Da finner du jo ut om det er utseende eller personligheten du liker ;)

Takk for et utrolig bra svar...

Jeg har sitti oppe her og ikke fått sove på 4 timer pga av at jeg tenker på henne..

Men jeg viste virkelig ikke at jenter tenker sånn, igrunn er det jo ganske logisk..

Du sier at du faktisk vet at 2 gutter er etter deg, MEN det de guttene tror er at du ikke vet at dem liker deg, så de prøver seg ganske diskre..

så på den måten kan man jo si at du har "reservert" de guttene, (no offence, mener ikke noe ondt ved den kommentaren) og blir kjent med dem til de føles konfortable å være med..

Og ja, du har vel rett.. siden jeg ikke kjenner henne så godt kan det være at jeg er forelsket i henne pga av hennes utseende, og noe pga personligheten hennes, men jeg er ikke en grunn person.

Attraksjon er en del av naturen og jeg trodde først at hun ikke ville se to ganger på meg siden hun var godt over min utseende.. men det kan jo også være min utilstrekkelige selvtillit.

Jeg antar at jeg var redd for å komme inn i vennesonen til en jente jeg likte igjen, noe som ødela meg ganske godt i ungdomskolen..

Takk for alle svarene, men av en annen spørsmål ville være om hva som ville vært best å bli kjent med henne på, uten å virke innpåsliten...

Skrevet

Takk for et utrolig bra svar...

Jeg har sitti oppe her og ikke fått sove på 4 timer pga av at jeg tenker på henne..

Men jeg viste virkelig ikke at jenter tenker sånn, igrunn er det jo ganske logisk..

Du sier at du faktisk vet at 2 gutter er etter deg, MEN det de guttene tror er at du ikke vet at dem liker deg, så de prøver seg ganske diskre..

så på den måten kan man jo si at du har "reservert" de guttene, (no offence, mener ikke noe ondt ved den kommentaren) og blir kjent med dem til de føles konfortable å være med..

Og ja, du har vel rett.. siden jeg ikke kjenner henne så godt kan det være at jeg er forelsket i henne pga av hennes utseende, og noe pga personligheten hennes, men jeg er ikke en grunn person.

Attraksjon er en del av naturen og jeg trodde først at hun ikke ville se to ganger på meg siden hun var godt over min utseende.. men det kan jo også være min utilstrekkelige selvtillit.

Jeg antar at jeg var redd for å komme inn i vennesonen til en jente jeg likte igjen, noe som ødela meg ganske godt i ungdomskolen..

Takk for alle svarene, men av en annen spørsmål ville være om hva som ville vært best å bli kjent med henne på, uten å virke innpåsliten...

Dette er jo da typisk kvinnfolk som liker mye oppmerksomhet .. ;)

Skrevet

Dette er jo da typisk kvinnfolk som liker mye oppmerksomhet .. ;)

Nå følte jeg meg litt slem ... :sjenert:

Men jeg er en snill jente, og vil ikke såre noen.

Jeg vil ikke si at jeg har de i reserve, har jeg det da? men jeg liker oppmerksomheten jeg får. :rødme:

Denne oppmerksomheten begynte i forrige uke, og han ene sa at han hadde lagt merke til meg. Da han sa det ble jeg redd!!!

Så jeg ville kanskje ikke sagt dette til hun du liker Twang, men heller sett pent på henne og vært hyggelig mot henne uten å forvente noe tilbake. For om man forventer mye tilbake kan man "offeret" bli skremt.

Du kunne begynt forsiktig å si noe fint om håret eller klærne, det er alltid hyggelig å høre når man kjenner hverandre litt.

Skjønner godt hvor fælt det er å være forelska, og å ligge våken å tenke på det.

Jeg er nemlig forelska i noen andre igjen, og det vet han godt...

Skrevet

Nå følte jeg meg litt slem ... :sjenert:

Men jeg er en snill jente, og vil ikke såre noen.

Jeg vil ikke si at jeg har de i reserve, har jeg det da? men jeg liker oppmerksomheten jeg får. :rødme:

Denne oppmerksomheten begynte i forrige uke, og han ene sa at han hadde lagt merke til meg. Da han sa det ble jeg redd!!!

Så jeg ville kanskje ikke sagt dette til hun du liker Twang, men heller sett pent på henne og vært hyggelig mot henne uten å forvente noe tilbake. For om man forventer mye tilbake kan man "offeret" bli skremt.

Du kunne begynt forsiktig å si noe fint om håret eller klærne, det er alltid hyggelig å høre når man kjenner hverandre litt.

Skjønner godt hvor fælt det er å være forelska, og å ligge våken å tenke på det.

Jeg er nemlig forelska i noen andre igjen, og det vet han godt...

hehe, neida du er sikkert ei snill jente shø :) bare sier at det er typisk damer som liker oppmerksomhet ! Men som dere damer bør vite, vi mannfolk blir bare venn med dere av en grunn, og det er fordi vi syns dere ser bra ut og fordi vi er intr i noe mer ;) Derfor har pene damer ofte mange kompiser !

Skrevet

hehe, neida du er sikkert ei snill jente shø :) bare sier at det er typisk damer som liker oppmerksomhet ! Men som dere damer bør vite, vi mannfolk blir bare venn med dere av en grunn, og det er fordi vi syns dere ser bra ut og fordi vi er intr i noe mer ;) Derfor har pene damer ofte mange kompiser !

Virkelig? Så når gutter gidder å bruke tid på jenter så er det fordi de er interessert i noe mer enn vennskap?

Hender det aldri at gutter bruker tid på jenter bare fordi de vil være venner?

Det er vel forskjellen på gutter og jenter. :)

Skrevet

Virkelig? Så når gutter gidder å bruke tid på jenter så er det fordi de er interessert i noe mer enn vennskap?

Ja, er nok desverre sånn. ! Men kan jo gå over til å bli vennskap etterhvert da. Men er det som er hovedgrunnen til at menn blir venner med damer ;)

Skrevet

Det er i grunn sant det han sier.

Selvom det er en utrolig "shallow" grunn...

Jenter ser gutter som venner, gutter ser pene jenter som venner----som kan bli no mer..

Men jeg har da også jente venner som er pene og som jeg ser som bare en venn, så det går vel begge veier..

Skrevet

Men jeg skal gå svært diskre ut å innvitere henne med på bowling i morgen, med kusinen og et par andre venner.

Skrevet

Men jeg skal gå svært diskre ut å innvitere henne med på bowling i morgen, med kusinen og et par andre venner.

Good luck mate ;)

Skrevet

Ja, er nok desverre sånn. ! Men kan jo gå over til å bli vennskap etterhvert da. Men er det som er hovedgrunnen til at menn blir venner med damer ;)

Å, dere er jo søte da. Elsker menn! Kan jo ikke leve uten dere, for dere er alltid så snille mot oss damene og gir oss mye oppmerksomhet. Da føler vi oss så spesielle og pene. :rødme:

Værre med damer, for alle damene vil være penest. Vi pynter oss jo ikke for guttene, men for de andre jentene.

Er det sånn med gutter også, eller? :ler:

Skrevet

Ja, det var en god plan. Mer diskre kan det ikke bli. :lur:

Skrevet

Neste gang dere er på fest sammen, så spør du om hun vil danse med deg. Jenter elsker en mann som vil danse. Hvis du ikke kan danse så er det bare å lære deg noen moves. Jeg vet ikke hvilken aldersgruppe dere er i, men swing har alltid vært populært i min vennekrets. Grunnen er at swing er en pardans der man faktisk må ta på hverandre, ikke bare stå på gulvet å vrikke på rumpen liksom. Men det er ikke like intimt som en type slow dans.

Ved å spørre hun om hun vil danse med deg så får du også vite om hun har noe interesse for deg, uten å måtte invitere henne på en date. Å få ett nei til en dans er ikke like gale som å få nei til en date.

Skrevet

Det enkleste er ofte det beste!

Spør om dere skal se en film eller noe. Hvis hun sier nei, så kom deg videre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...